  • 1. Data: 2014-12-06 22:37:14
    Temat: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przymierzam się do wymiany baterii wannowej naściennej.
    Mieszkanie jest wynajmowane, więc nikt specjalnie nie szanuje, a ja nie
    chcę przeinwestowywać w cuda, a przede wszystkim jeździć tam co 2 lata i
    wymieniać całą baterię. Na razie rozważam armaturę krakowską model
    Symmetric. Zaletą są osobne kurki dla ciepłej i zimnej wody, bo można
    przez kolejne dziesięciolecia wymieniać głowice i bateria musi działać.
    Nie wiem tylko jak z przełącznikiem na prysznic - czy też jest wymienna
    wkładka. Lub polećcie coś lepszego - tańszego i trwalszego, prostszego w
    konserwacji na przestrzeni kolejnych kilkunastu lat.

  • 2. Data: 2014-12-07 18:57:58
    Temat: Re: Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-06 22:37, Poldek pisze:
    Hansgrohe.
    I nie widzę ma alternatywy.
    Bateria ścienna z przełącznikiem eksploatowana bez wymiany uszczelek
    przez ok 15 lat w Niemczech.potem Trafiła do mnie na kolejne 10.Ja już
    niestety musiałem wymienić uszczelki- woda podła.
    Chińczyk kupiony w Obi padł mi z chwilą podłączenia- przecieki i
    wycieki.Cóz, kosztował 100zeta.
    Deante, ok, działa już 4 rok bez awarii, ale szumi i wajcha jakby
    skokowo się porusza.
    I tak to z tym już jest...

  • 3. Data: 2014-12-07 19:52:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 18:57:58 +0100, Frez napisał(a):

    > Hansgrohe.
    > I nie widzę ma alternatywy.
    > Bateria ścienna z przełącznikiem

    Czy ona ma ruchomą wylewkę? - szukam baterii wannowej z przełącznikiem i
    koniecznie ruchomą wylewką... Te nieruchome wylewki przyprawiają mnie o
    wściekłość, wystając nad wanną podczas kąpieli.

  • 4. Data: 2014-12-07 20:53:42
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-07 19:52, XL pisze:

    > Czy ona ma ruchomą wylewkę? - szukam baterii wannowej z przełącznikiem i
    > koniecznie ruchomą wylewką... Te nieruchome wylewki przyprawiają mnie o
    > wściekłość, wystając nad wanną podczas kąpieli.

    Sprawdź w jakimś katalogu. Zamontuj baterię w takim miejscu,żebyś
    wstając nie dziurawił sobie nerek.

  • 5. Data: 2014-12-08 00:01:06
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 20:53:42 +0100, Frez napisał(a):

    > Sprawdź w jakimś katalogu. Zamontuj baterię w takim miejscu,żebyś
    > wstając nie dziurawił sobie nerek.

    Też mi rada! Rurę mam dokładnie w połowie długości wanny - mam rury w
    ścianie przestawiać z powodu durnej baterii? No śmieszny jesteś.
    Jeszcze za komunizmu miałam baterię z ruchomą wylewką, ale się z latami
    zużyła. Od tej pory mam z nieruchomą, no i szlag mnie trafia, bo nie można
    już nigdzie kupić takiej, jak miałam. Nie wiem, co za problem zrobić coś
    tak prostego w TAK nowoczesnym rzekomo świecie, a tyle lat temu ruchoma
    wylewka baterii wannowej w sklepie to było coś banalnego po prostu :->

  • 6. Data: 2014-12-08 00:07:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > wylewka baterii wannowej w sklepie to było coś banalnego po prostu :->

    uzycie googla lub innej wyszukiwarki dałoby Ci odpowiedź szybciej niż
    napisałaś to marudzenie

    http://lmgtfy.com/?q=bateria+wannowa+ruchoma+wylewka

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-12-08 10:15:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Frez wrote:
> [...]
    > wycieki.Cóz, kosztował 100zeta.
    > Deante, ok, działa już 4 rok bez awarii, ale szumi i wajcha jakby

    Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.
    Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.
    No i do krakowskiej w każdym sklepie kupię głowicę za 6 zł (zwykłą) lub
    11 zł (jeśli ceramiczna) i samodzielnie w razie potrzeby wymienię w 10
    min. Czy w grohu to jest też tak łatwe i tanie?

  • 8. Data: 2014-12-08 16:14:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.

    Dobrze, ze moje nie umieją czytać.

  • 9. Data: 2014-12-08 16:23:33
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 10:15:12 +0100, Poldek napisał(a):

    > Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.

    :-D
    :-D
    :-D

  • 10. Data: 2014-12-08 16:40:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Dec 2014 23:07:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > uzycie googla lub innej wyszukiwarki dałoby Ci odpowiedź szybciej niż
    > napisałaś to marudzenie
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=bateria+wannowa+ruchoma+wylewka

    Chcę kupić w sklepie stacjonarnym - takie rzeczy to ja kupuję tylko
    pomacawszy.