  • 1. Data: 2014-09-29 16:09:40
    Temat: Położenie styropianu i struktury
    Od: aga <a...@n...eu>

    Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego
    styropianu 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za
    polozenie styropianu i struktury.

  • 2. Data: 2014-09-29 20:53:57
    Temat: Re: Położenie styropianu i struktury
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-09-29 o 16:09, aga pisze:

    > Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego
    > styropianu 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za
    > polozenie styropianu i struktury.

    50-1000 zł /m2, zależy czy drapacz chmur, zależy w jakim rejonie świata,
    zależy, czy firma, czy pan Franek z kolegami, zależy jaka długość
    gwarancji, zależy jakie materiały. Ciężko zadzwonić do kilku firm z
    okolicy i spytać? Jak weźmiesz najtaniej, to zapłacisz najdrożej :P

  • 3. Data: 2014-10-09 20:44:26
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Nie da się tego określić, choćby z tego powodu, że nie wiadomo np. jak mocno
    jest przyklejony obecny styropian i jak trzeba będzie skrobać mur z resztek
    styropianu i kleju.
    A inni napisali odnośnie wysokości (ramki, pomosty) i innych kwestii.
    T.