  • 1. Data: 2018-10-04 04:25:42
    Temat: Pomocnik na budowie zarobki 2018
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Ile powinienem zapłacić za godzinę, na rękę
    niewykwalifikowanemu pomocnikowi budowlanemu w województwie
    Świętokrzyskim przy budowie domu systemem gospodarczym?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-10-04 07:08:30
    Temat: Re: Pomocnik na budowie zarobki 2018
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Tomasz wrote:
    > Ile powinienem zapłacić za godzinę, na rękę
    > niewykwalifikowanemu pomocnikowi budowlanemu w województwie
    > Świętokrzyskim przy budowie domu systemem gospodarczym?

    Ponoć min. 20 zl/godz., za mniej nie chca podjac pracy

    --
    Pozdr.
    T.

  • 3. Data: 2018-10-04 08:36:16
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-10-04 o 07:08, Twardy

    > Ponoć min. 20 zl/godz., za mniej nie chca podjac pracy

    Czy to tak zdrożało?
    Rok temu, na Kaszubach płaciłem po 12 zł/godz
    i nie narzekali.

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2018-10-04 08:52:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2018 04:25:43 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > Ile powinienem zapłacić za godzinę, na rękę
    > niewykwalifikowanemu pomocnikowi budowlanemu w województwie
    > Świętokrzyskim przy budowie domu systemem gospodarczym?

    Tyle ile chce.

  • 5. Data: 2018-10-04 08:53:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.10.2018 08:36, Tomasz pisze:

    > Czy to tak zdrożało?
    > Rok temu, na Kaszubach płaciłem po 12 zł/godz
    > i nie narzekali.

    Rozglądnij się za Ukraińcem, nim pojedzie dalej na zachód.

  • 6. Data: 2018-10-04 09:29:19
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 08:52, Kris pisze:

    > Tyle ile chce.

    Ja bym chciał 30 zł godz.
    Zapłacisz mi?

    Nie tyle ile chce, trzeba ponegocjować i razem ustalić jakąś stawkę.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2018-10-04 11:29:22
    Od: sk <s...@g...com>

> [...]
    > niewykwalifikowanemu pomocnikowi budowlanemu w województwie
    > Świętokrzyskim przy budowie domu systemem gospodarczym?

    Godnie, czyli tyle ile powie najtańszy kandydat na pomocnika.

  • 8. Data: 2018-10-04 11:32:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Rozglądnij się za Ukraińcem, nim pojedzie dalej na zachód.

    ale niektórzy nawet jak deklarują bóg wie jakie umiejętności to w
    praktyce zdarza się, że nie wiedzą do czego służą narzędzia albo jak je
    obsłużyć....
    Oczywiście nie wszyscy ale ilość lebieg jakie do nas przyjeżdża jest
    wyraźnie zauważalna.

  • 9. Data: 2018-10-04 11:41:14
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    W dniu 2018-10-04 o 11:29, sk pisze:

    > Godnie, czyli tyle ile powie najtańszy kandydat na pomocnika.

    Dzięki za informacje.
    Jednego załatwiłem, chciał 13 uzgodniliśmy na 12 i już robi.

    --
    Tomasz

  • 10. Data: 2018-10-04 12:27:27
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 4 Oct 2018 11:41:14 +0200, Tomasz wrote:

    > Dzięki za informacje.
    > Jednego załatwiłem, chciał 13 uzgodniliśmy na 12 i już robi.

    To szukaj już kolejnego, bo za tyle to ten za chwilę zniknie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka