  • 11. Data: 2018-10-04 12:39:17
    Temat: Re: Pomocnik na budowie zarobki 2018
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-04 11:41, Tomasz wrote:
    [...]
    > Dzięki za informacje.
    > Jednego załatwiłem, chciał 13 uzgodniliśmy na 12 i już robi.
    U mnie, w podlaskim, lumpy robią po 10-11 zł/h. Normalna, ,,ludzka"
    stawka dla nielumpa to 15 zł/h. Tak płaci mój sąsiad, który działa w
    wykończeniówce i remontach.

  • 12. Data: 2018-10-04 12:45:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2018 12:39:23 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
    > U mnie, w podlaskim, lumpy robią po 10-11 zł/h. Normalna, ,,ludzka"
    > stawka dla nielumpa to 15 zł/h.

    A ile dla hefalumpa?

    L.

  • 13. Data: 2018-10-04 12:54:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-04 12:45, Lisciasty wrote:

    > A ile dla hefalumpa?
    A kto to taki?

  • 14. Data: 2018-10-04 13:26:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tomasz pisze tak:

    > Dzięki za informacje.
    > Jednego załatwiłem, chciał 13 uzgodniliśmy na 12 i już robi.

    Ale frajer ;) Zagramanicą 600zł dziennie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 15. Data: 2018-10-04 13:54:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2018 12:54:38 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
    > A kto to taki?

    A takie tam z Kubusia Puchatka ;)

    L.

  • 16. Data: 2018-10-04 15:56:22
    Od: l...@g...com

    Lumpy raczej nie pracują

  • 17. Data: 2018-10-04 17:26:29
    Temat: Pomocnik na budowie zarobki 2018
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powinienes zaplacic mu urzedowa stawke minimalna. Do tego jakis rodzaj legalnej
    umowy. Chcesz zyc w normalnym kraju to nie kombinuj.

  • 18. Data: 2018-10-04 20:24:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2018 17:26:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Powinienes zaplacic mu urzedowa stawke minimalna. Do tego jakis rodzaj legalnej
    umowy. Chcesz zyc w normalnym kraju to nie kombinuj.

    Jak sie rozliczałes z człowiekiem co ścianę na ekran projektor Tobie robił?

  • 19. Data: 2018-10-04 21:44:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Facet prowadzi dzialalnosc gospodarcza i jest na karcie podatkowej. Umowilismy sie co
    do ceny i zaplacilem tyle ile uzgodnilismy. Masz jeszcze jakie pytania?

  • 20. Data: 2018-10-05 07:04:20
    Od: l...@g...com

    A skąd wiesz, że wątkodawca kombinuje? Może wynajął gościa mającego działalność
    gospodarczą, umówił się co do ceny i ten już tyra.