  • 1. Data: 2018-09-30 18:22:40
    Temat: Pompa -> rurka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Wyszło na to ze nie potrzebuje jednej pompy.

    Mogę ją zostawić, ale troche utrudnia przepływ wody.

    Mogę ją usunąc razem ze śrubunkami ale dostęp mam mało wygodny, cieżko
    tam podejśc palnikiem żeby rozlutować ten obwód.

    Tak sobie myślę: czy ktoś wpadł na pomysl wyprodukowania kawalka rurki
    we właściwym wymiarze i pasującymi gwinami do śrubunków wstawianego
    zamiast pompy c.o.? Tak, zdaje sobie sprawy ze jestem jedyny na swiecie
    który pozbywa sie pompy :D

  • 2. Data: 2018-09-30 18:38:40
    Temat: Re: Pompa -> rurka
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > we właściwym wymiarze i pasującymi gwinami do śrubunków wstawianego
    > zamiast pompy c.o.? Tak, zdaje sobie sprawy ze jestem jedyny na swiecie
    > który pozbywa sie pompy :D
    A nie odnosisz wrażenia, że kierunki gwintów mogą się nie zgadzać?
    Proponuję udać się jutro do najbliższego tokarza i naświetlenie sytuacji.
    Odnoszę również wrażenie, że trzeba będzie wykręcić śrubunki z pompy i
    -zamiast pompy- wstawić stosowny króciec.I po ptokach.
    Pozdro.abomito

  • 3. Data: 2018-09-30 18:52:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2018 o 18:22 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > we właściwym wymiarze i pasującymi gwinami do śrubunków wstawianego
    > zamiast pompy c.o.? Tak, zdaje sobie sprawy ze jestem jedyny na swiecie

    Potrzebujesz mufę, odcinek nagwintowanej rury i śrubunek (wszystko o
    średnicy jaką masz przed i za pompą). Kupisz to wszystko w castoramie, są
    tam też nagwintowane odcinki rur rożnych średnic. Jak gotowy odcinek
    będzie za długi - weź krótszy i dodaj kształtki (nypel i mufa). Pół
    śrubunki od pompy będziesz musiał wykręcić.

    TG

  • 4. Data: 2018-09-30 18:54:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 18:22:54 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    > we właściwym wymiarze i pasującymi gwinami do śrubunków wstawianego
    > zamiast pompy c.o.? Tak, zdaje sobie sprawy ze jestem jedyny na swiecie

    dwa takie
    https://allegro.pl/nypel-mosiezny-cu-do-wlutowania-2
    8-x-1-mosiadz-i6349671956.html?bi_s=ads&bi_m=listing
    %3Adesktop%3Aquery&bi_c=MDM2Y2NiYWEtZTFjNC00Y2I5LTkw
    MzQtZDg0MmFiMzU5ZGNjAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emiss
    ion_unit_id=be5ac7b5-7a0f-4fbf-bbf7-2ebe24478ab7

    i kawalek rurki?

    b.

  • 5. Data: 2018-09-30 19:42:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/30/2018 6:52 PM, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Potrzebujesz mufę

    Chciałem uniknąc rękodzieła :)

  • 6. Data: 2018-09-30 19:43:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/30/2018 6:54 PM, Budyń wrote:
    > dwa takie [...] i kawalek rurki?

    Pewnie tak to się zakończy, ale pytam bo może jest gotowiec.

  • 7. Data: 2018-09-30 20:00:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/30/2018 6:38 PM, abomito wrote:
    > A nie odnosisz wrażenia, że kierunki gwintów mogą się nie zgadzać?

    Pompę mogę swobodnie obracać w te i nazad :D

    > Odnoszę również wrażenie, że trzeba będzie wykręcić śrubunki z pompy

    "śrubunek z pompy" to częśc korpusu.

  • 8. Data: 2018-09-30 21:32:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 20:00:43 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Pompę mogę swobodnie obracać w 'te i nazad :D

    > "śrubunek z pompy" to częśc korpusu.

    Słowo klucz wgoogle- "półśrubunek"'
    Ale Ty musisz kupić dwa śrubunki(wykorzystać z nich tylko połówki "męskie") i kawałek
    ruki z gwintami z dwóch stron.
    W 20-30zł powinienes się zmieścić

  • 9. Data: 2018-09-30 21:40:08
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Pompę mogę swobodnie obracać w te i nazad :D
    Możesz sobie kręcić, do albo się obraca na śrubunku( na płaszczyznach) albo
    jeżdzi na gwintach; deczko w lewo, deczki w prawo.Ale raczej ta pierwsza opcja.

    > "śrubunek z pompy" to częśc korpusu.
    No to niestety trzeba pójść i kupić.Ale czasem bywają czasami półśrubunki.
    Takie redukcje.Taniej wyjdzie.

  • 10. Data: 2018-09-30 21:43:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/30/2018 9:40 PM, abomito wrote:
    > Możesz sobie kręcić, do albo się obraca na śrubunku

    Nie rozumiesz. Gwiny po obu stronach sa takie same bo mogę zainstalować
    pompę w te (np w dół) i nazad (np w górę).