    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Pompka wspomagająca do wody
    Date: Thu, 7 Dec 2017 17:00:46 +0100

    Potrzebne mi jest około 15 litrów wody na minutę przez około dwie
    godziny raz na jakiś czas. Tymczasem leci mi 10-12. Ciśnienie wody jest,
    jakie jest (3 piętro) , instalacja wody jest nowa, nic nie jest
    przytkane, ani zakamienione, więc tutaj drogi poprawy nie widzę.
    Chętnie bym dobudował jakąś małą pompkę wspomagającą, która mi nieco
    poprawi przepływ.
    Macie jakieś sprawdzone typy pompek do tego celu? Zależy mi, aby była
    cicha i mała. Nie mam na myśli hydroforu, tylko zwykłą pompkę wirową
    włożoną szeregowo w rurę z zimną wodą.
    Jacek