  • 1. Data: 2014-09-29 11:27:40
    Temat: Poniemiecki dom i instalacja CO
    Od: RafalskiW <n...@n...pl>

    Kupiłem poniemiecki dom, po przebudowie łazienki okazało się, że stare
    rury CO przekroju 3/4" są tak skorodowane, że wypadałoby je wymienić. W
    piwnicy jest wymiennik ciepła łączący rurami miedzianymi starą
    instalację. Widzę, że najlepiej wymienić skorodowany pion, który zasila
    grzejnik na parterze i całą górę (trzy pokoje, rura idzie po ścianie). W
    jaką technologię wejść, zważywszy, że pion w innej części budynku
    zostawię stary ? Do wymiany będzie ok. 30 mb Mogę rozkuć grube ściany na
    5-8cm żeby wpuścić w nie nową instalację.

  • 2. Data: 2014-09-29 14:23:18
    Temat: Re: Poniemiecki dom i instalacja CO
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "RafalskiW" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > technologię wejść, zważywszy, że pion w innej części budynku zostawię
    > stary ? Do wymiany będzie ok. 30 mb Mogę rozkuć grube ściany na 5-8cm żeby

    Jaki kocioł (gaz/olej, czy stałopalny), jaka instalacja (otwarta czy
    zamknięta) i czy będziesz robił sam?

    Pozdrawiam
    Ergie