  • 1. Data: 2010-07-29 08:43:50
    Temat: Poszukuje ekipy do wybudowania altany murowanej - Pruszkow okolice .
    Od: Pawel <a...@g...com>

    Hej,

    Mam do postawianie murowaną altane. Słupki i komin z klinkieru.
    Fundamenty juz są wylane.

    Czy znacie jakąs ekipe ktora jest godna polecenia i nie zedrze ze mnie
    tyle kasy co za postawieniu domu.

    Posiadam plan na altane , wiec wycenic w miare prosto będzie.
    Okolice Pruszkowa .
    Pomożcie koledzy/kolezanki.

    Pawel

  • 2. Data: 2010-07-30 00:27:35

[...]