  • 1. Data: 2020-10-17 09:40:53
    Temat: Pozar w garazu podziemnym
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/warszawa-w-pozar
    ze-splonelo-47-aut-dach-nad-glowa-stracilo-150-osob/
    ntq4x30,79cfc278
    Ciekawi mnie, że nadzór budowlany chce wyłączyć budynek z użytkowania - to na co się
    zdały obostrzenia projektowe w zakresie p.-poż.
    (budynek dość młody)?
    Przykładowo stropy nad garażem, drzwi ogniochronne i dymoszczelne, instalacje
    tryskaczowe (tu chyba nie było).
    Słupy w garażu po tym pożarze nie uniosą konstrukcji budynku?
    Inna sprawa, to zachowanie mieszkańców - u mnie sąsiedzi blokują samozamykacze i
    zostawiają otwarte drzwi i do garażu i do klatki,
    żeby łatwiej przechodzić (z zakupami, z dziećmi, z wózkami itp. itd.).