  • 1. Data: 2019-01-07 09:59:53
    Temat: Prąd nie zdrożeje
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Na początku nie wierzyłem, ale teraz wierzę.
    Prąd w tym roku nie zdrożeje, bo są wybory.
    W 2020 to inna bajka.
    Jacek

  • 2. Data: 2019-01-07 10:14:21
    Temat: Re: Prąd nie zdrożeje
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 09:59, Jacek wrote:
    > Na początku nie wierzyłem, ale teraz wierzę.
    > Prąd w tym roku nie zdrożeje, bo są wybory.
    > W 2020 to inna bajka.
    > Jacek

    Dokładnie.
    I niech mi nikt nie mówi, że bycie demokratą nie nie jest obciach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2019-01-07 10:40:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-07 o 09:59, Jacek pisze:
    > Na początku nie wierzyłem, ale teraz wierzę.
    > Prąd w tym roku nie zdrożeje, bo są wybory.
    Przecież zdrożał, samorządy, szpitale, firmy, dostają nowe ceny prądu od
    60 do 100% wyższe, jak myślisz na kim sobie to odbiją?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2019-01-07 10:42:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 10:14:22 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Dokładnie.
    > I niech mi nikt nie mówi, że bycie demokratą nie nie jest obciach.

    co zatem proponujesz?

    b.

  • 5. Data: 2019-01-07 10:53:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 09:59:54 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Na początku nie wierzyłem, ale teraz wierzę.
    > Prąd w tym roku nie zdrożeje, bo są wybory.
    > W 2020 to inna bajka.

    +52% dokładnie dostałem w firmie podwyżkę :) Jak myślisz, kto za to zapłaci
    ostatecznie? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2019-01-07 11:21:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 10:42, Budyń wrote:
    > co zatem proponujesz?

    A kogo obchodzi co ja proponuję?
    Ja głosuję na tych, którzy są przeciwko socjalizmowi i..... tyle.
    Oczywiście przekonuję do tego kogo się da.
    Nie jestem demokratą, brzydzę się tym systemem.
    Jak może dorosły, rozsądny człowiek uważać, że większość może mieć rację?

    Demokracja, jeśli już, powinna być ograniczona w jakiś sposób.
    Np. wiekiem mocniej niż dziś. Powiedzmy, że ludzie do 30tki nie znają
    życia więc i nie powinni głosować albo powyżej 65. roku życia myślą
    tylko o emeryturze...
    Np. tak jak Konstytucja 3. Maja odbierała prawo głosu szlachcie nie
    posiadającej ziemi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2019-01-07 11:23:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 11:13:56 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > +52% dokładnie dostałem w firmie podwyżkę :) Jak myślisz, kto za to zapłaci
    > ostatecznie? ;)

    za koncowy rachunek czy za energię?

    b.

  • 8. Data: 2019-01-07 11:24:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 10:53, Adam Sz. wrote:

    > +52% dokładnie dostałem w firmie podwyżkę :) Jak myślisz, kto za to zapłaci
    > ostatecznie? ;)
    > pozdr.

    Jacek pisał o braku podwyżki w roku wyborczym dla elektoratu, który
    *decyduje* w wyborach.
    To co Ty uważasz nie ma większego znaczenia. Choćbyś był po Oxfordzie,
    przyjdzie dwóch półgłówków i Cię przegłosuje.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2019-01-07 11:36:22
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 07 Jan 2019 11:21:10 +0100, quent wrote:
    > Demokracja, jeśli już, powinna być ograniczona w jakiś sposób.
    > Np. wiekiem mocniej niż dziś. Powiedzmy, że ludzie do 30tki nie znają
    > życia więc i nie powinni głosować

    No ale czy znajomość życia sprawia, że jest się mądrzejszym? Jeśli
    większość klepie biedę, to w wyborach i tak wyjdzie że demokracja chce
    socjalizmu, coby i resztę ściągnąć do swojej biedy - wiek nie ma tu
    większego znaczenia. To może lepiej ograniczać zależnie od majątku? Ale
    tu znów problem - bo czy bogatym będzie zależało, by ci mniej bogaci
    mieli możliwość się wzbogacić?

    > albo powyżej 65. roku życia myślą tylko o emeryturze...

    Poniekąd może to być zaleta. Oni już na wylocie, więc mogą obiektywnie
    spojrzeć na to i owo.

    > Np. tak jak Konstytucja 3. Maja odbierała prawo głosu szlachcie nie
    > posiadającej ziemi.

    Czyli ograniczenie na podstawie majątku.

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-01-07 11:47:15
    Od: quent <x...@x...com>

    Im mniej ludzi głosuje tym lepiej.
    Ja zawsze namawiam - nie interesujesz się polityką, nie idź na wybory.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info