  • 41. Data: 2019-01-09 07:17:36
    Temat: Re: Prąd nie zdrożeje
    Od: ń <k...@t...sie>

    Niestety zawsze przegrywają osiągając co najwyżej 4%-4,5%.

    -----

  • 42. Data: 2019-01-09 16:53:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skali nie ogarniasz. W Lodzi na blokowisku mieszka wiecej ludzi niz w Twoim calym
    miescie. Przez chwile sie zastanawialem, ale mi przeszlo, dlaczego nie zrozumiales
    przykladu z piekarnia. Jak juz przy chlebie jestesmy. Po co jesz chleb z sieciowki?
    To jakosciowo najgorsze pieczywo. Gorsze od niego jest tylko pieczywo wypiekane w
    marketach z mrozonek.

  • 43. Data: 2019-01-10 15:11:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 16:53:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    To jakosciowo najgorsze pieczywo. Gorsze od niego jest tylko pieczywo wypiekane w

    Nie jem chleba z sieciówki. Jem chleb wypiekany na naturalnych zakwasach
    na miejscu z tej piekarni: http://piekarniaklos.pl/

    Jadłem dziesiątki chlebów i ten jest najlepszy, najsmaczniejszy i wypiekany
    24/h - mogę jechać o drugiej w nocy i kupię (na życzenie) jeszcze ciepły
    bochenek ;) Piekarnia jest na miejscu - niczego nie mrożą.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2019-01-10 16:42:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A sa nienaturalne zakwasy? Wczesniej napisales ze chleb z tej piekarni mozna kupic na
    calym slasku. Dales linka to popatrzylem na gdzie sprzedaja. Po ilosci odbiorcow
    widac ze nie jest to rodzinna piekarnia tylko fabryka pieczywa w ktorej pracuje
    rodzina. Przy ilosci odbiorcow ich nie stac na wpadke i robia z gotowych
    przemyslowych mieszanek. Nie zebym cos mial do tych mieszanek. One przede wszystkim
    skladaja sie z maki i wody i z niewielkiej ilosci polepszaczy.

  • 45. Data: 2019-01-11 07:21:12
    Od: l...@g...com

    Nie sądzę żeby był tylko na zakwasie.

  • 46. Data: 2019-01-12 00:20:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 16:42:36 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A sa nienaturalne zakwasy?

    Nie mam pojęcia. Ale bywają chleby robione na drożdżach piekarskich,
    pewnie takie jak robisz w domu w maszynce do chleba? Mam taką maszynkę
    i kiedyś piekłem sam chleb ale nie da się go porównać do tego kupionego
    w tej piekarni.

> [...]
    zebym cos mial do tych mieszanek. One przede wszystkim skladaja sie z maki i wody i z

    Nie mam pojęcia czym się różni przemysłowa mieszanka od domowej - wiem
    tylko że ten chleb jest najlepszy jaki w życiu jadłem. A o tym, że jest
    dobry świadczy fakt, że możesz go po tygodniu ukroić i dalej będzie
    smaczny - leciutko tylko wysuszony ale nadal jadalny. A z każdego
    marketowego chleba po 3 dniach robi się kamień :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.