  • 1. Data: 2019-06-14 14:54:32
    Temat: Program "Czyste Powietrze"
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kilka dni temu wypełniłem i wysłałem w imieniu mojej Babci wniosek
    Zamiana śmieciucha na kocioł na ekogroszek.
    Póki co wygląda fajnie: formularz prosty, intuicyjny, wyłapuje ew błędy itp
    Załączników dużo nie wymagają- tylko PIT 40- ale to etap wnioskowania dopiero
    Coś tam chciałem doprecyzować- zadzwoniłem na infolinię lokalnego funduszu- szybko i
    fachowo uzyskałem pomoc
    Wniosek wysłany, czekamy co tam dalej się wydarzy
    Póki co proponują dofinansowanie 43% inwestycji+ pożyczka(ale tu nie wnioskowaliśmy o
    pożyczkę)
    Za chwilę kolejny wniosek się szykuje w imieniu Mamy więc zostanę ekspertem;)
    A i ja planuję coś tam wyrwać z tego programu jesienią

  • 2. Data: 2019-06-14 15:19:27
    Temat: Re: Program "Czyste Powietrze"
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 14:54:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Za chwilę kolejny wniosek się szykuje w imieniu Mamy więc zostanę ekspertem;)
    > A i ja planuję coś tam wyrwać z tego programu jesienią

    znaczy z wungla na wungiel?
    i za to płacą?

    b.

  • 3. Data: 2019-06-14 15:29:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Jun 2019 06:19:27 -0700 (PDT), Budyń

    > znaczy z wungla na wungiel?
    > i za to płacą?

    Przecież KE podważyła wymianę wyngla na wyngiel
    w tym programie i zmieniali warunki na prędce.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-06-14 16:16:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 15:19:29 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    szybko i fachowo uzyskałem pomoc

    > znaczy z wungla na wungiel?
    > i za to płacą?
    Zmiana na ekogroszek, kocioł 5 tej klasy(cokolwiek to znaczy) i ponoć płaca
    Gmina gdzie Babcia mieszka dopłaca 2tys bez znędnych formalności do kotła 5klasy na
    ekogroch i 2,5tys do kotła na pellet
    Dodatkowo niezależnie od powyższego wypełniłem wniosek na "czyste powietrze" i też
    ekogroszek nie był wykluczony.
    Wniosek wysłany, teraz trzeba czekać na rozpatrzenie i faktury wysłać.

  • 5. Data: 2019-06-14 21:37:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2019 15:29, Myjk pisze:

    > zmieniali warunki na prędce.