  • 91. Data: 2018-06-14 21:24:57
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 15:15 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > czytanie się u mnie popsuło:)
    > na 10 metrach żadnych zakłóceń nie ma prawa być. Sam uzywałem 15 czy 20m
    > kabli i to nie z górnej półki i było ok.

    Przy 15m i powyżej może być różnie. Ja już przy 10m daję wzmacniacz hdmi -
    wielokrotnie mi się zdarzyło, że na kilkanaście wpinanych laptopów kilka
    modeli nie działało poprawnie w najwyższej rozdzielczości - efekt był
    taki, że projektor "migał" lub pojawiały się na obrazie poziomie czarne,
    cienkie linie. Wynikało to chyba z tego, że poziom sygnału cyfrowego na
    końcu długiego kabla był na pograniczu (lub poniżej) progu i elektronika
    projektora głupiała. Efekt się potęgował jak "niepewny" laptop pracował na
    zasilaniu bateryjnym lub w trybie eco.

    Przy intensywnym korzystaniu z projektora (sale konferencyjne,
    szkoleniowe) - gdy kolejne laptopy są wpinane klika razy dziennie - nawet
    najlepsze kable wytrzymują 2-3 miesiące. Zazwyczaj robię instalację tak,
    że długi kabel projektora kończy się w blacie gniazdem hdmi (lub beczką na
    kablu) i do niego wpinamy wymienny, dobrej jakości 2-3m kabel, który jest
    wymieniany jak każda część eksploatacyjna.

    TG

  • 92. Data: 2018-06-14 22:03:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2018-06-14 21:24, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > i elektronika projektora głupiała. Efekt się potęgował jak "niepewny"
    > laptop pracował na zasilaniu bateryjnym lub w trybie eco.

    Sygnał to napięcie a przewod na długości daje jego spadek.

    > Zazwyczaj robię
    > instalację tak, że długi kabel projektora kończy się w blacie gniazdem
    > hdmi (lub beczką na kablu) i do niego wpinamy wymienny,

    Chciałbym uniknąć przejściówek. Jakie firmy robią przyzwoite kable w
    znośnej cenie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 93. Data: 2018-06-14 22:03:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    EpsonEH TW650. Chyba zaloze kablowke bo na niej wiecej kanalow HD. Juz go
    przymocowalem do sufitu. Wyregulowalem. Obraz w HD jest zajebisty za to w SD masakra.
    Poprzedni projektor mial rozdzielczosc hd 720. Nie bylo widac az takiej roznicy w
    jakosci obrazu.

  • 94. Data: 2018-06-14 22:05:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2018 21:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > W d..pie mam Twoje lub Kogutka lubienie lub nie lubienie projektora.

    A mnie gówno obchodzi co Ty masz w wykropkowanej dupie. I kropka.

  • 95. Data: 2018-06-14 22:05:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2018-06-14 11:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wifi w epsonie daje wkurwienie.

    Kupiłem jednak DLP optoma hd 27e. Ja to w zasadzie tylko filmy oglądam w
    TV. Netflix 90%. Moja plazma idzie do sypialni, której jeszcze nie
    zrobiłem ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 96. Data: 2018-06-14 22:18:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mnie interesuje - też się zastanawiam nad kupnem projektora do domu.

    Latajac se po b2b znalazłem coś takiego:
    https://www.spidersweb.pl/2015/03/overmax-multipic-3
    -1-recenzja.html
    stoi po ok 550pln.
    Ledowy, ale jednak nie taka do końca chińszczyzna (tzn chinol ale taki
    umarkowiony a nie ściągany z aliexpress).

    Korci mnie przeokrutnie, żeby go kupić i przetestować.

  • 97. Data: 2018-06-14 22:32:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie do konca jest z tym napieciem jak by sie wydawalo. Impedancja wyjsciowa nadalnika
    linii mala a odbiornika bardzo duza. Kiedys na zdjeciach widzialem zdjecia przebiegow
    prostokatnych z zakloceniami jakie przewody lapia jak sa dlugie. Prostokata na koncu
    przewodu nie bylo a odbiornik linii potrafil z szumu zrobic przebieg jaki wyszedl z
    nadajnika. Gdyby nie to ze jest XXI wiek to za cud mozna by to uznac. Jak zaklocenia
    w przewodzie hdmi przekrocza jakis magiczny poziom to odbiornik nie zrobi z tego
    przebiegu prostokatnego takiego jak zostal wyslany. Jakies liczby kontrolne sie nie
    beda zgadzaly i sygnal dalej nie przejdzie.

  • 98. Data: 2018-06-14 23:08:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bralem pod uwage optome ta co kupiles. Wygral epson bo ma wifi i jest tanszy. Optoma
    ma znowu trwalsza lampe. Net w pierwszym projektorze byl strzalem w dziesiatke.
    Zaczynam kombinowac z netem w epsonie. Czy oni do kurwy nedzy jak robia projektor do
    domu to nie moga jak chinczycy zalozyc w nim dekodera do telewizji naziemnej i
    androida. U chinczykow roznica w cenie pomiedzy bez androida i z androidem byla dwa
    lata temu na poziomie 150 zlotych. Zamiast 2050 zrobili by kombajn epsona za 2300.
    Chinczycy i Japonczycy maja skosne oczy a Japonczycy przy Chinczykach okazali sie
    przymulami bagiennymi.

  • 99. Data: 2018-06-14 23:28:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szukaj 800x600 nawet jak bedzie to chinczyk z urodzenia. Na 480 sie zawiedziesz. Nie
    boj sie chinczyka. Mam, ma dwa lata i z 10 tysiecy godzin. Dziala chociaz jak
    wlaczylem epsona to roznica kolosalna. Poniewaz lubie jak sie cos rusza a nie tylko
    gra jak radio to bede mial dwa projektory. W dzien niech gra chinczyk a jak bedzie
    cos fajnego to bede wlaczal japonczyka. Miejsca pod sufitem mam tak jak wszyscy do
    oporu. Szyfry wojny teraz sobie ogladam. Pomimo ze w sd nadaja to jest zajebiscie bo
    nie jest bardzo skompresowany. Z projektorem to juz nie jest telewizja, to prawie
    kino bo kat pomiedzy oczami a brzegami ekranu jest niewiele mniejszy niz w kinie.

  • 100. Data: 2018-06-15 07:01:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 22:18 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    > umarkowiony a nie ściągany z aliexpress).
    >
    > Korci mnie przeokrutnie, żeby go kupić i przetestować.

    Też kupiłem dla testów coś takiego:

    http://allegro.pl/rzutnik-projektor-led-96-full-hd-3
    d-4500-lum-i6063210013.html?snapshot=MjAxNy0wMy0wMVQ
    xMDowMTo1M1o7YnV5ZXI7NzlhN2RmYTlhNmIyYzc5ZjA2ODk5MzN
    lYTc3NTEyM2FjZWEzODQ0MmMyZTZlMzNjZmNjNjc4OGZlMDg0MDU
    0YQ%3D%3D

    W porównaniu do epsonów, które mam to nie ma co porównywać.
    Nie da się w nim ustawić ostrego obrazu - jak masz ostrość na środku - to
    są rozmazane boki.
    Druga, wkurzająca rzecz to szum. Wiatraki strasznie w nim napi...alają i
    już po paru minutach ma się ochotę wyjść z pomieszczenia. Epsona w trybie
    eco zupełnie nie słychać.
    Trzecia wada - słabe kolory.
    Wg mnie, ten z mojego linka nie nadaje się do domu zamiast telewizora.

    TG