  • 11. Data: 2018-06-13 01:20:07
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze co do tego hd. W telewizji naziemnej sa trzy programy w hd. I nie wiadomo
    kiedy jest fhd a kiedy hd. Jak sa np mecze to leci w hd bo by sie szybko poruszajace
    obiekty w fhd w pasmie nie zmiescily. Z drugiej strony w nocy jak jest malo zaklocen
    obraz w sd, czyli starodawnym systemie telewizyjnym, potrafi byc bardzo dobry a w
    dzien w hd na jedynce bywa bardzo marny. Teraz popatrzylem zeby na biezaco bylo. Na
    tvpis info jakies gadajace glowy. Wydawac by sie moglo ze obraz bedzie zyleta bo ze
    studia leci. A jest taki sobie. Na tvpis 2 film, jakis serial, obraz zyleta. Dziury w
    zebach i lupiez we wlosach widac. Na obydwu napisali ze hd. Jak ogladalem filmy 4k z
    netu to szok, taka wysoka jakosc, chociaz na hd 720 przerobione przez projektor. Jak
    leca reklamy to w hd male literki na dole ekranu jak w gazecie ostre jak ta sama
    reklama w sd to da sie przeczytac ale szalu nie ma.

  • 12. Data: 2018-06-13 01:25:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sie oczy robily to zrodel swiatla bylo malo. Raptem ogien i slonce. Mamy oczy
    zrobione do patrzenia w swietle odbitym. Nawet jakies paralizatory walace swiatlem po
    oczach zrobili.

  • 13. Data: 2018-06-13 01:33:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sa jakies projektory laserowe. Nie widzialem tego w realu ale na jakims filmie na yt
    projektor sony wyswietla przy odslonietych oknach w sloneczny dzien. I widac na
    ekranie ze obraz jest super. Tylko troche drogawy byl ten projektor, cos jak nowy
    samochod sredniej klasy. Gorzej jak w starych monitorach bedzie wypalal tynk na
    scianie

  • 14. Data: 2018-06-13 07:43:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2018 15:48:12 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Kolejny dla mnie plus to ze kot ktory mial w dupie zwykly telewizor stal sie
    telewidzem.
    >Lubi programy przyrodnicze. Siada i oglada. Jak go jakis program o ptaszkach
    >albo rybkach zainteresuje to caly obejrzy. Wie ze to lipa bo sprawdzil ale i tak
    oglada.

    Ten argument dał mi do myślenia :) Reszta mnie nie przekonuje,
    przytoczyłbym kontrargumenty do twoich twierdzeń a także inne argumenty
    przeciw. Ale fakt, nie miałem z projektorem do czynienia a rzecz jest
    wysoce subiektywna. Dzięki za opinię.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2018-06-13 09:30:14
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2018-06-12 20:47, Zenek Kapelinder pisze:
    > Dwa lata uplynely jak kupilem projektor. Taniego chinczyka o rozdzielczosci hd.
    Przepracowal ok 10000 godzin,

    Ostro -wychodzi ponad 13 godzin telewizji dziennie.
    Masz zdrowie...

  • 16. Data: 2018-06-13 11:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bledne myslenie ze 13 godzin codziennie ktos go oglada. On tyle godzin dziennie jest
    wlaczony.

  • 17. Data: 2018-06-13 11:52:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    kluczowy parametr od którego to zależy to kompresja...

  • 18. Data: 2018-06-13 11:53:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    samochod sredniej klasy. Gorzej jak w starych monitorach bedzie wypalal tynk na

    cierpliwości - kiedyś projektory svga kosztowały 20-30kpln...teraz za
    kafla z ogonkiem znajdziesz.

  • 19. Data: 2018-06-13 12:01:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    samochod sredniej klasy. Gorzej jak w starych monitorach bedzie wypalal tynk na

    To nie tak.
    Laser nie świeci na ścianę, tylko na "luminofor", a tenże dopiero jest
    głównym źródłem światła. Czyli jest w miejscu żarówki/LEDa/kolby
    ksenonowej i pełni ich rolę.

    Takie lampy są też w samochodach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2018-06-13 12:51:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wejdz na ebaya. Svga to od trzydziestu dolarow sa. Jak oni to robia mozna wyczaic ale
    skad taka smieszna cena?