  • 191. Data: 2018-06-19 15:24:56
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 01:19:28 UTC-5 użytkownik quent napisał:

    > Zalety?
    > Przyjemność oglądania filmu z jakością "jak w kinie" i to dosłownie.
    > Obraz jest bardzo "plastyczny". Telewizor nie jest w stanie oddać tego
    > klimatu bo w nim wszystko jest zbyt idealne, kolory zwykle zbyt cukierkowe.

    O jaaaa......
    DLP z kolem filtrow.
    I zaleta jest to ze kolory wyprane.
    Ekran powies sobie tak zeby byl polokraglo wklesly. Plastycznosc ci sie jeszcze
    bardziej poprawi.

  • 192. Data: 2018-06-19 15:30:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki masz projektor ze taki z kolem kolorow Ci nie pasuje?

  • 193. Data: 2018-06-19 15:33:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Jun 2018 08:19:26 +0200, quent

    > Przyjemność oglądania filmu z jakością "jak w kinie" i to dosłownie.
    > Obraz jest bardzo "plastyczny". Telewizor nie jest w stanie oddać tego
    > klimatu bo w nim wszystko jest zbyt idealne, kolory zwykle zbyt cukierkowe.

    Bez jaj, poważnie ktoś leci na ten filtr kinowy w TV? Przecież to jest wada
    -- no chyba że ktoś faktycznie, jak drób ma kurzą starczą ślepotę, w
    rzeczywistości też ma wyprane kolory i brak kontrastu. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 194. Data: 2018-06-19 15:51:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile miales Myjk projektorow do codziennego uzywania w domu i jakiego teraz uzywasz ze
    wiesz wszystko o projektorach najlepiej? Ja mam juz drugi. Dwa to niewiele ale zawsze
    wiecej niz zaden.

  • 195. Data: 2018-06-19 16:02:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 15:51:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ile miales Myjk projektorow do codziennego uzywania w domu i jakiego teraz uzywasz
    ze wiesz wszystko o projektorach najlepiej? Ja mam juz drugi. Dwa to niewiele ale
    zawsze wiecej niz zaden.

    Myjk to specyficzny typ. On silnik auta słyszy podczas jazdy autostrada to i dźwięk
    projektora usłyszy tam gdzie go nie słychać.

  • 196. Data: 2018-06-19 19:07:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.06.2018 16:02, Kris pisze:

    > Myjk to specyficzny typ. On silnik auta słyszy podczas jazdy autostrada to i dźwięk
    projektora usłyszy tam gdzie go nie słychać.

    Rozmowa akustyka z discopolowcem:
    - Co ty robisz? Głuchy jesteś?
    - Sam jesteś głupi!

    I to by było na tyle o posiadaczach projektora.

  • 197. Data: 2018-06-19 19:29:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zazdrosc, znajdz lepsza prace i na raty ci sprzedadza.

  • 198. Data: 2018-06-19 23:10:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 08:38, quent pisze:

    > Też mam plazmę, akurat panasa i jestem bardzo zadowolony, obraz jaki
    > daje projekcja, np w kinie jest nie do podrobienia > Narzekasz w kinie na czerń?

    Nie,bo w kinie są porządne projektory, ale domowe mają ją kiepską w
    porównaniu do plazmy czy kina.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 199. Data: 2018-06-19 23:14:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 12:49, Kżyho pisze:

    > Ale plazmy były akurat fajne, ale się praktycznie zmyły.
    Zmył je agresywny marketing że lcd-ki lepsze i mniej prądu biorą, w
    dzien lepiej świecą
    co akurat jest prawdą, ale plazma w dzień też daje radę, zauważyłem że w
    sklepach specjalnie były ściemniane żeby gorzej wyglądały.

    >Teraz takie czy
    > inne LEDy tylko praktycznie.
    > A te z tym obrazem i kolorami już różnie.

    Sprawdziło się stare powiedzenie Kopernika że gorsze wypiera lepsze, tam
    się tyczyło pieniądza, obecnie też o kasę chodzi.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 200. Data: 2018-06-20 02:11:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat czern nie bardzo zalezy od projektora. Nie ma czarnego swiatla. W kinie
    wspolczynnik kontrastu czyli ile razy czarne jest ciemniejsze od bialego to ok
    1:1000. Czern na ekranie w kinie nie moze byc wieksza od koloru ekranu podswietlonego
    swiatlem odbitym od scian, sufitu, kurzu w powietrzu. Zeby w kinie byla lepsza czern
    ekrany sa szare a nie super biale. Tak ze z super czernia w kinie ujmij troche bo
    masz z czego. Jakiego projektora uzywasz na codzien? Ja mam dwa dzialajace w roznych
    systemach i jak nie masz zadnego to lepiej sluchaj tych co maja i nic nie wymyslaj.
    Jak by ktos napisal ze wada projektora jest koniecznosc posiadania wolnej sciany,
    nawet jak jest rozwijany ekran, to bym sie zgodzil. Komus moze sie nie podobac
    wymalowany na scianie szary ekran z czarna ramka albo skrzynka z ekranem przymocowana
    pod sufitem. I to w zasadzie moze byc jedyna niedogodnosc. Ze pobiera prad. Pobiera
    ale nie kilowata tylko w okolicach dwustu watow. Ze zarowki drogie. Tanie nie sa
    chociaz jest spory postep, do mojego oryginalna kosztuje 320 zlotych i ma swiecic
    7500 godzin. Ze w sloneczny dzien nie da sie przy nie zaslonietych oknach ogladac.
    Kupujac projektor trzeba sie z tym pogodzic lub za te same pieniadze kupic markowy
    telewizor 48 cali albo mante 55 cali. Sony 100 cali kosztuje tyle co maly domek albo
    150 projektorow. Jak u siebie zrobie 100 zali z nowego projektora to obraz bedzie
    porownywalny z tym z soniaka albo lepszy. Moze byc lepszy bo bedzie w swietle
    odbitym, odbicie rozmywa pikseloze a samo obraz nie wypala siatkowki bo nie patrzy
    sie bezposrednio na zrodlo swiatla.