  • 481. Data: 2018-07-07 08:30:54
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-06 o 23:09, Kris pisze:

    > Z utostardami to sie z Tobą zgadzam- dodatkową kase co i raz od kierowcow wyłudzali
    a i tak autostrady płatne. Kurewstwo delikatnie mówiąc.
    > Za dużo po Polsce nie jeżdże i do tej pory na naszych autostradach tylko przy
    wyjeżdzie płaciłem więc jak napisałes że za wjazd kasują to mnie zaciekawiło a i
    zszokowało troche.
    > Ostatnio tydzień temu A1 jechałem i za odcinek Gdańsk-Toruń(nie pamiętam dokładnych
    nazw wjazdów zjazdów coś koło 30 zł mnie skasowali jeśli dobrze pamiętam
    > A tak na marginesie to jechałem tam w srodku tygodnia przed południem i pustki.

    Żeby było jeszcze ciekawiej to wiele zjazdów pozamykane. Chyba po to,
    żeby im "jelenie" nie uciekały.

  • 482. Data: 2018-07-07 18:04:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 01.07.2018 o 16:08, Marcin N pisze:
    > Tak było zawsze "za moich czasów". Fakt - teraz już tego nie ma. Nie
    > zmienia to jednak faktu, że pierwsze rzędy są "poszkodowane".

    Zgadzam się, ale nawet ostatnie rzędy też bym dołożył. Bo dla mnie, to
    wtedy jest podobnie co w salonie przy 50'.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 483. Data: 2018-07-07 18:41:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 10:33, Kris pisze:
> [...]
    profesjonalnie takie programy pisze, obsługuje itp?
    ćwierć miliarda jako kwota Ciebie paraliżuje?

    > To taki sam urban legend (...)

    Startowałem kilka razy.
    Znajomi też.
    Mam wiadomości z pierwszej ręki.

    Z drugiej ręki też mam wiadomości - choćby przetargi na kilkanaście czy
    kilkadziesiąt samochodów - takie "dziwne" punkty, że spełnia je tylko
    jeden konkretny model. I najczęściej od jednego dostawcy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam