  • 1. Data: 2016-07-25 18:22:10
    Temat: Prośba o wycenę betoniarki
    Od: "earth2458" <n...@...pl>

    Zwracam się z prośbą o wycenę betoniarki, poniżej link do zdjęcia:
    http://www.tinypic.pl/h7h5076hdf99

  • 2. Data: 2016-07-25 18:40:37
    Temat: Re: Prośba o wycenę betoniarki
    Od: "Kris" <k...@g...com>

    Ja ja kupie bedzie na produkcje bimbru. Napisz do mnie k...@g...com

  • 3. Data: 2016-07-26 09:59:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 18:22:15 UTC+2 użytkownik earth2458 napisał:
    > Zwracam się z prośbą o wycenę betoniarki, poniżej link do zdjęcia:
    > http://www.tinypic.pl/h7h5076hdf99

    Pojemność chociaż podaj
    http://olx.pl/dom-ogrod/narzedzia/q-betoniarka/
    Popatrz tu za ile mniej więcej "chodzą" betoniarki.

  • 4. Data: 2016-07-26 12:03:48
    Od: "earth2458" <n...@...pl>

    Pojemność to chyba 200L (szerokość i wysokość gruszki to 70cm).
    Jest to stara betoniarka z lat 90 ale 100% sprawna, pracuje na napięciu
    380V, z boku ma jakieś logo ZM.
    Z tego co zaobserwowałem na OLX, 1000zł to są dolne widełki ceny.

  • 5. Data: 2016-07-26 12:12:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 12:04:38 UTC+2 użytkownik earth2458 napisał:
> [...]
    > 380V, z boku ma jakieś logo ZM.
    > Z tego co zaobserwowałem na OLX, 1000zł to są dolne widełki ceny.

    Wystaw więc za tyle

  • 6. Data: 2016-07-26 22:26:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-26 o 12:03, earth2458 pisze:
    > Pojemność to chyba 200L (szerokość i wysokość gruszki to 70cm).
    > Jest to stara betoniarka z lat 90 ale 100% sprawna, pracuje na napięciu
    > 380V, z boku ma jakieś logo ZM.
    > (...)

    Z tym napięciem to można polemizować.
    Widać, że pracuje na trzech fazach. A czy na 3x230V (zasilanie w
    gwiazdę), czy na 3x400V (zasilanie w trójkąt), to nie wiadomo. Ale to i
    tak nie ma większego znaczenia, poza poborem prądu przy tej samej mocy.

    Jedno jest ważne: ona przeżyje kilka współczesnych marketowych
    "wydmuszek", o ile tylko łożyska sprawne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam