  • 1. Data: 2014-04-15 17:48:02
    Temat: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl>

    Wiem, że najlepiej byłoby to naprawić profesjonalnie.
    Jednak wymagałoby to demontażu połączonego
    z ryzykiem zniszczenia kilku wbudowanych rzeczy.
    Nie mam na to w tej chwili ani pieniędzy ani czasu.

    Na granicy między łazienką a kuchnia, w budynku
    z wielkiej płyty, nieznacznie kapie woda z kolanka
    w rurce doprowadzającej ciepłą wodę do wanny.
    Woda jest pod ciśnieniem, więc tak niewielkie
    kapanie świadczy o tym, że szczelina jest naprawdę
    niewielka.
    Czy istnieje sposób "załatania" tego na jakiś czas,
    tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
    czy nie kapie znowu.

    Bardzo proszę o jakieś skuteczne metody.

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 2. Data: 2014-04-15 17:58:47
    Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2014-04-15 17:48, Krystyna pisze:
> [...]
    > tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
    > czy nie kapie znowu.
    >
    > Bardzo proszę o jakieś skuteczne metody.

    Poxilina

  • 3. Data: 2014-04-17 00:48:19
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 17:58:47 UTC+2 użytkownik Kamikazee napisał:

    > Poxilina

    W reklamach widziałeś i polecasz. To nie działa bo nie może działać.

  • 4. Data: 2014-04-17 05:52:54
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl>

    > W reklamach widziałeś i polecasz. To nie działa bo nie może działać.

    Dlaczego nie może działać i co Twoim zdaniem działa?

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 5. Data: 2014-04-17 08:12:31
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Krystyna" <K...@S...pl> napisał w wiadomości
    ....> Pozdrawiam
    > Krystyna

    mogę powiedzieć jak ja bym z tym problemem postąpił. Zakręcił wodę, wytarł
    rurę z zewnątrz do sucha, owinął miejsce nieszczelności kilkoma wasstwami
    taśmy z materiału nasączonej żywicą i po stwardnieniu żywicy włączył wodę.
    Drugi sposób - opaska gumowa z grubszej gumy (na wyczucie) na miejsce
    nieszczelności i na to szeroki pas blachy, skręcony śrubami - działający jak
    cybant. Pozdrawiam Kikuko

  • 6. Data: 2014-04-17 10:59:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 15:48:19 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > W reklamach widziałeś i polecasz. To nie działa bo nie może działać.

    Działa, pod warunkim osuszenia miejsca pęknięcia - ale nie takiego
    osuszenia z zewnątrz, lecz po zakręceniu dopływu wody do tego miejsca
    trzeba na nie działać ciepłem, aż wyschnie pęknięcie i bezpośrednie
    sąsiedztwo. Z wodą w rurze nie ma na to szans.

  • 7. Data: 2014-04-17 13:04:56
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-15 17:58, Kamikazee pisze:

    > Poxilina
    Przecież pisze, że kapie pod ciśnieniem, więc nie radź głupot.
    Ja bym dał kawałek gumy plus opaska zaciskowa - coś takiego:
    http://www.rallyshop.pl/index.php?p134727,opaska-zac
    iskowa-12-20-mm
    Jacek

  • 8. Data: 2014-04-17 15:25:22
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
    Dodatkowy problem w moim przypadku polega na tym,
    że obok rurki z której kapie na brzegu kolanka biegnię
    inna rurka, z zimną wodą i trydno będzie dostać się do
    tego kolanka na całym jego obwodzie. Może uda mi się
    tę drugą rurkę nieco oddciągnąć. Zobaczę.

    Natomiast w momencie nazwijmy to uszczelniania
    rurki z której kapie w środku rurli wody nie będzie
    bo zamknę dopływ wody do caego mieszkania i spuszczę
    pozostałą wodę w rurach, oczywi

  • 9. Data: 2014-04-17 15:29:27
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
    Dodatkowy problem w moim przypadku polega na tym,
    że obok rurki, z której kapie na brzegu kolanka, biegnie
    inna rurka, z zimną wodą i trudno będzie dostać się do
    tego kolanka na całym jego obwodzie. Może uda mi się
    tę drugą rurkę nieco odciągnąć. Zobaczę.

    Natomiast w momencie nazwijmy to uszczelniania
    rurki, z której kapie, w środku rurki wody nie będzie
    bo zamknę dopływ wody do całego mieszkania i spuszczę
    pozostałą wodę w rurach, oczywiście na tyle na ile mogę
    to zrobić przez odkręcenie kranów.

    Pozdrawiam
    Krystyna

    P.S. Przepraszam za falstart przy wysyłaniu tej wiadomości.

  • 10. Data: 2014-04-18 09:16:07
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-04-17 13:04, Jacek pisze:

    > Przecież pisze, że kapie pod ciśnieniem, więc nie radź głupot.

    Hint: ciśnienie da się wyłączyć.

    --
    P.Jankisz