  • 1. Data: 2018-10-23 13:07:20
    Temat: Prysznic w drewnianej łazience
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Witam,

    Mam pytanie o to jak wykończyć ściany w prysznicu w drewnianym domku
    letniskowym. ściany w łazience wykończone są świerkową deską na felc.
    Zależy mi na tym aby czymś skutecznie zabezpieczyć deski i wolałbym uniknąć
    kładzenia dodatkowej warstwy np. płyty kartonowo-gipsowej.

    Ze względu na wymiary i ilość CWU kabina zamknięta które raczej wyposażone
    są w deszczownice nie wchodzi w rachubę.

    Będę wdzięczny za wasze sugestie i własne doświadczenia

    Pozdr

  • 2. Data: 2018-10-23 15:03:42
    Temat: Re: Prysznic w drewnianej łazience
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 23 października 2018 06:08:12 UTC-5 użytkownik nacocito napisał:
> [...]
    > są w deszczownice nie wchodzi w rachubę.
    >
    > Będę wdzięczny za wasze sugestie i własne doświadczenia

    Kupic kabine czteroscienna:
    http://123armatura.pl/Produkty/Sanplast/sanplast-cla
    ssic-ii-kabina-prysznicowa-80x100-cm-czteroscienna-z
    -brodzikiem-kcknclii-80x100-602-011-0050-01-4b1_1628
    57.html

    A te boazerie zalakierowac.
    I dbac aby woda nigdzie nie stala a wentylacja dzialala.

    Ogolnie, chcac drewno w lazience utrudniasz se zycie, da sie zrobic ale nic nie
    pobije kafelek.

  • 3. Data: 2018-10-23 17:55:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.10.2018 o 15:03, s...@g...com pisze:
    > Ogolnie, chcac drewno w lazience utrudniasz se zycie, da sie zrobic ale nic nie
    pobije kafelek.

    Najlepsze są te rady typu "ftopiłeś!" :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-10-23 20:08:56
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 23 października 2018 10:55:47 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Najlepsze są te rady typu "ftopiłeś!" :-D

    Dalem rade, I to nie jedna i to takie co sie nadaja pytajacemu.
    Nic innego poza tym co podalem sie zbytnio nie da zrobic.
    Mozna dac na sciany w poblizu prysznica/wanny jakies plexi, mozna dac osb i okleic
    kafelkami to osloni od zachlapania ale za to nie pozwoli wyschnac jak wilgoc tam sie
    zbierze. Niech se pytajacy oceni co z rada zrobi

  • 5. Data: 2018-10-23 20:46:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna dac jesli jest taka mozliwosc jakis szlachetny wodoodporny gatunek drewna. W
    marketach sprzedaja panele podlogowe z prasowanego bambusa. W opisie jest ze sa
    wodoodporne. Co prawda bambus szlachetny raczej nie jest ale wyrob jest wodoodporny,
    latwo sie go do scian mocuje i panele nie sa specjalnie drogie.