  • 1. Data: 2019-11-02 21:38:54
    Temat: Przenosiciele budynków... A u nas by dali radę?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Zapewne każdy się z tym spotkał jak w USA przenoszą budynki:

    https://youtu.be/uhaFLHvSHvE

    W przypadku drewnianych domów nie widzę przeszkód, poskrzypie,
    potrzeszczy i przetrwa. Ale czy by tak dali radę nasze betonowe
    piętrowe klocki? Tak żeby nic nie popękało, bez generalnego remontu
    po operacji.
    Wiem że u nas w latach 70 przesunięto w Warszawie pałac Lubomirskich,
    czy niedawno budynek fabryki Norblin. Ale to były przesunięcia po
    szynach a nie załadowanie budynku na platformę kołową i heja.
    Ile waży średni polski betoniak piętrowy?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-11-02 22:22:32
    Temat: Re: Przenosiciele budynków... A u nas by dali radę?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 21:38, Marek pisze:
> [...]
    > szynach a nie załadowanie budynku na platformę kołową i heja.
    > Ile waży średni polski betoniak piętrowy?

    Ale to jest chyba tylko siding.

    Robert