  • 1. Data: 2021-11-27 18:33:54
    Temat: Przepierzenie
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    Nie wiem, czy przepierzenie to akurat dobra nazwa, ale interesuje mnie
    wykonanie tego typu drzwi przesuwanych na wymiar:

    https://wroclaw.naszemiasto.pl/najdrozsze-mieszkania
    -z-rynku-wtornego-we-wroclawiu-oto-one/ga/c1-8552047
    /zd/67036205

    Kto się takimi sprawami zajmuje? Wg jakiego klucza szukać? Znalazłam
    jakieś firmy od drzwi, które mają w ofercie przesuwane też, ale mają co
    najwyżej jakiś standard, a nie na wymiar. Może ktoś z Was u siebie robił
    coś podobnego?

    --
    Ewa

  • 2. Data: 2021-11-27 18:41:50
    Temat: Re: Przepierzenie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 27 listopada 2021 o 18:33:56 UTC+1 FEniks napisał(a):
> [...]
    > jakieś firmy od drzwi, które mają w ofercie przesuwane też, ale mają co
    > najwyżej jakiś standard, a nie na wymiar. Może ktoś z Was u siebie robił

    Mnie podobne drzwi zrobil stolarz.

  • 3. Data: 2021-11-27 21:09:26
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    -z-rynku-wtornego-we-wroclawiu-oto-one/ga/c1-8552047
    /zd/67036205

    > Mnie podobne drzwi zrobil stolarz.

    No niestety, odnoszę wrażenie, że ostatnimi czasy stolarze skupili się
    głównie na meblach kuchennych, ewentualnie szafach w zabudowie.
    Najłatwiej. Właściwie to może należałoby napisać "stolarze".

    --
    Ewa

  • 4. Data: 2021-11-27 21:22:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-27 o 21:09, FEniks pisze:

> [...]
    > głównie na meblach kuchennych, ewentualnie szafach w zabudowie.
    > Najłatwiej. Właściwie to może należałoby napisać "stolarze".

    Mam dwoje drzwi przesuwnych i w zasadzie ich nie używam, są stale
    otwarte, jedne w przedsionku do garderoby drugie salon-kuchnia, więc
    pytanie czy naprawdę ich potrzebujesz i gdzie? mają zamykać otwór czy
    zasłaniać, może drzwi harmonijkowe wystarczą? mam takie do łazienki z
    sypialni.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-11-27 21:24:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 27 listopada 2021 o 21:09:55 UTC+1 FEniks napisał(a):

> [...]
    > głównie na meblach kuchennych, ewentualnie szafach w zabudowie.
    > Najłatwiej. Właściwie to może należałoby napisać "stolarze".

    To szukamy zawodów które mają kontakt z drewnem. Jeśli nie stolarze to może szkutnicy
    albo bednarze? A może kołodziej zwany rowniez stelmachem podejmnie się zrobienia
    drzwi jeśli uważasz że szukanie stolarza nie ma sensu bo stolarze tylko meble.
    Pomóżcie koleżance i wpisujcie zawody w których w drewnie się robi. Obstawiam
    Stelmacha bo umie zrobić koła i drzwi do karocy.

  • 6. Data: 2021-11-27 22:05:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    sobota, 27 listopada 2021 o 21:24:31 UTC+1 4kogu... napisał(a):

    > To szukamy zawodów które mają kontakt z drewnem.

    E tam, nie było w wymaganiach drewna ;)
    Takie przesuwne drzwi to robi się do zabudowy wnęk, szaf wnękowych... to może tam
    warto popytać?

  • 7. Data: 2021-11-27 22:13:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 27.11.2021 18:33 you wrote:

> [...]
    > przesuwane też, ale mają co najwyżej jakiś standard, a nie na
    > wymiar. Może ktoś z Was u siebie robił coś podobnego?

    Hasło klucz drzwi naścienne

    --
    Pete

  • 8. Data: 2021-11-27 22:14:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 27 listopada 2021 o 22:05:20 UTC+1 WS napisał(a):

    > E tam, nie było w wymaganiach drewna ;)
    > Takie przesuwne drzwi to robi się do zabudowy wnęk, szaf wnękowych... to może tam
    warto popytać?
    Jak nie jak tak. Na fotce są drzewniane.

  • 9. Data: 2021-11-27 23:34:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 27.11.2021 o 21:22, Janusz pisze:
    > Mam dwoje drzwi przesuwnych i w zasadzie ich nie używam, są stale
    > otwarte, jedne w przedsionku do garderoby drugie salon-kuchnia, więc
    > pytanie czy naprawdę ich potrzebujesz i gdzie?

    Na razie się mocno zastanawiam i próbuję znaleźć fajne rozwiązanie. Sęk
    w tym, że to nie mają być zwykłe drzwi przesuwne, tylko przepierzenie
    właśnie. Coś, co wyglądałoby równie ładnie jak to na linkowanym zdjęciu,
    ale musiałoby być dopasowane wymiarami do moich potrzeb. Chodzi o
    odgrodzenie korytarza i kuchni od salonu. Jakieś 2,5m szerokości. Nie
    chcę tam murować zwykłej ściany, ale zrobić coś, co jednocześnie ładnie
    by wyglądało.

    --
    Ewa

  • 10. Data: 2021-11-27 23:36:01
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > To szukamy zawodów które mają kontakt z drewnem. Jeśli nie stolarze

    Nie twierdzę, że nie stolarz, ale gdzie tu takiego znaleźć...

    Bardzo śmieszne.

    --
    Ewa