  • 1. Data: 2014-10-24 10:25:58
    Temat: Przerwany przewód kapilary w termostatcie do bojlera
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.abceko.pl/environment/cache/images/300_30
    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg
    W bojlerze elektrycznym przerwany został przewód łączący termostat z kapilarą.
    Czy można to łączyć/lutować?

  • 2. Data: 2014-10-24 11:43:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 października 2014 10:25:59 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.abceko.pl/environment/cache/images/300_30
    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg
    > W bojlerze elektrycznym przerwany został przewód łączący termostat z kapilarą.
    > Czy można to łączyć/lutować?

    Ok z tego co doczytałem jest to nienaprawialne.
    Zamykam temat;)

  • 3. Data: 2014-10-24 19:14:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Ok z tego co doczytałem jest to nienaprawialne.
    > Zamykam temat;)

    zamykać temat to sobie możesz na dodzie elektrodzie.pl :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-10-24 19:32:26
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 października 2014 11:43:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg

    > Ok z tego co doczytałem jest to nienaprawialne.
    > Zamykam temat;)

    Jak nienaprawialne. Możesz go zlutować, skleić glutem, skręcić.

  • 5. Data: 2014-10-24 19:58:49
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg

    > Ok z tego co doczytałem jest to nienaprawialne.
    > Zamykam temat;)

    > Jak nienaprawialne. Możesz go zlutować, skleić glutem, skręcić.

    Tia i jeszcze może związać w supełek

    Bogdan

  • 6. Data: 2014-10-24 20:45:14
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 października 2014 19:58:58 UTC+2 użytkownik Bogdan napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg

    > Tia i jeszcze może związać w supełek
    >
    > Bogdan

    Konektorki można zacisnąć będzie wtedy łatwo dawało się rozłączyć. W kostkę
    elektryczną można wkręcić. Supełek czarno widzę bo jak kapilara stalowa to ciężko
    zawiązać. Skręcone kostką widziałem na własne oczy.

  • 7. Data: 2014-10-24 21:05:19
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
> [...]

    > kostkę elektryczną można wkręcić. Supełek czarno widzę bo jak kapilara
    > stalowa to ciężko zawiązać. Skręcone kostką widziałem na > własne

    jak to rurę w kostkę??? człowiek się uczy całe życie.

  • 8. Data: 2014-10-24 21:27:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-24 20:45, k...@g...com wrote:
    > Skręcone kostką widziałem na własne oczy.

    Znajomemu w akademiku kolega tak naprawił w lodówce ... Jedyne
    wytłumaczenie że to tumaniści są.

  • 9. Data: 2014-10-24 22:06:58
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 października 2014 21:05:52 UTC+2 użytkownik Bogdan napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    0_productGfx_7b31cc6b4e3871134742e9f9b61c8528.jpg

    > jak to rurę w kostkę??? człowiek się uczy całe życie.

    Takie kostki elektryczne sa co w takim dinksie zrobiona dziura i dwa otwory ze
    śrubkami na końcach i to wsadzone w plastik na przykład. Wkładasz przewód z jednej
    strony i przykręcasz. Potem z drugiej i połączenie zrobione. To kapilarę od
    termostatu też tak można.

  • 10. Data: 2014-10-24 22:50:13
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Kapilarę polączyć to nie problem.Tylko że w niej byl jakiś gaz,bodajże freon.W
    pękniętej go już nie ma,czyli i na supel albo skrętkę można.Dzialać nie będzie.
    Pozdro dolniak