  • 1. Data: 2019-02-21 15:34:08
    Temat: Przyłącze gazowe moc itp
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jesienią mają podłączyć gaz do domu rodziców
    Dzisiaj mama otrzymała warunki przyłączenia i jest tam
    Urządzenia:
    -Kuchnia 4 palnikowa moc 7kw
    -kocioł od 21 do 30kw
    Moc urządzeń 7+29kW= 36kW

    Nie wiem na jakiej podstawie tak wpisali, być może jak mama wniosek składała to tak
    to uzupełnili
    Realnie kuchni gazowej nie będzie a kocioł gazowy maksymalnie 21kw mi wychodzi
    Czy te zawyżone wartości w warunkach przyłącza maja wpływ na ew koszty tego przyłącza
    i późniejsze opłaty?
    Czy jest sens/konieczność domagać się zmiany na moc 21kW?

  • 2. Data: 2019-02-21 16:33:24
    Temat: Re: Przyłącze gazowe moc itp
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > wychodzi
    > Czy te zawyżone wartości w warunkach przyłącza maja wpływ na ew
    > koszty tego przyłącza i późniejsze opłaty?

    'Gazownia', zalozyla, że bedzie tyle gazu pobierane, co nie ma nic wspolnego
    z jego rzeczywistym zuzyciem.
    Za gaz placi sie tyle ile tego paliwa zuzyjesz

    > Czy jest sens/konieczność domagać się zmiany na moc 21kW?

    Nie, to sa wartości przewidywane (29 kW) docelowo max. Natomiast gybyś
    chcial zmienić kociol na np. 40 kW, to wtedy musisz wystapic o nowe warunki,
    bo obecne masz od 21 do 30kW.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 3. Data: 2019-02-21 16:49:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 16:34:17 UTC+1 użytkownik Twardy napisał:

    > 'Gazownia', zalozyla, że bedzie tyle gazu pobierane, co nie ma nic wspolnego
    > z jego rzeczywistym zuzyciem.
    > Za gaz placi sie tyle ile tego paliwa zużyjesz

    Tyle to i ja wiem
    Pytam bo być może inne sa ceny za przyłączenie "do 21kW" niż za przyłączenie "do
    36kw"
    W Energa te stawki się różniły w zaleznosci od mocy przyłączeniowej a skoro za mniej
    może być taniej to po co przepłacać
    > Nie, to sa wartości przewidywane (29 kW) docelowo max.
    36kW

    > Natomiast gybyś
    > chcial zmienić kociol na np. 40 kW, to wtedy musisz wystapic o nowe warunki,
    > bo obecne masz od 21 do 30kW.

    Potrzebuję mniej jak 21kW ale jak z innych wątków wynikało o mniejsze kotły trudno na
    rynku.

  • 4. Data: 2019-02-21 23:03:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Tyle to i ja wiem
    > Pytam bo być może inne sa ceny za przyłączenie "do 21kW" niż za przyłączenie "do
    36kw"

    Telefonu na infolinie PGNiG nie możesz znaleźć czy jak? Bo tam od ręki
    by Ci pani powiedziała.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2019-02-21 23:44:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szybciej i taniej niz telefon bedzie pojsc do oddzialu. Kiedys probowalem sie
    dodzwonic na infolinie od pradu. Podejrzewam ze w gazie tez nie odbieraja tylko
    glosik gada zeby czekac.

  • 6. Data: 2019-02-22 08:44:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 23:03:30 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Telefonu na infolinie PGNiG nie możesz znaleźć czy jak? Bo tam od ręki
    > by Ci pani powiedziała.
    Zapytanie wysłałem mailem jeszcze przed tym jak tu na grupie post wstawiłem
    Ciekawiło mnie czy odpowiedz z PGNIGE będzie zbieżna z tym co się tu ew dowiem
    A co do jakości informacji z infolini- jakiś czas temu na moje zapytanie w Energa czy
    licznik który mam uwzględnię w G12W tez dni świąteczne typu 1 maja dostałem 3
    odpowiedzi. Dwie że uwzględniania, jedna ze nie
    Dwa razy dzwoniłem jednego dnia i trzeci raz nazajutrz.
    Za kilka dni uzyskałem odpowiedz pisemna że uwzględnia.

  • 7. Data: 2019-02-23 08:38:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > Dwa razy dzwoniłem jednego dnia i trzeci raz nazajutrz.
    > Za kilka dni uzyskałem odpowiedz pisemna że uwzględnia.

    Zawsze możesz w Święto sprawdzić organoleptycznie na liczniku. Ja mam
    licznik prądu Cortax A3 i producent mi odpowiedział że nie ma takiej
    możliwości - zbieżnie z paniami z dwóch oddziałów PGE i pana który
    szczytuje liczniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2019-02-25 15:25:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lutego 2019 08:38:38 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    > licznik prądu Cortax A3 i producent mi odpowiedział że nie ma takiej
    > możliwości - zbieżnie z paniami z dwóch oddziałów PGE i pana który

    Mam Apator 16EC3R/1 i ponoć ma zaprogramowane wszystkie święta

  • 9. Data: 2019-02-25 19:00:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-25 o 15:25, Kris pisze:

    > Mam Apator 16EC3R/1 i ponoć ma zaprogramowane wszystkie święta

    Nawet te, które są wprowadzane nagle i z zaskoczenia?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-02-25 21:03:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 19:00:19 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Nawet te, które są wprowadzane nagle i z zaskoczenia?

    Chyba jeden taki przypadek był w ostatnich latach więc problem pomijalny.