  • 1. Data: 2016-11-13 15:28:48
    Temat: Ptaki
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Czym odstraszyc ptactwo aby ie przesiadało na balkonie i pod zacieniem domu.
    Nie siedzą w odgrodzie tylko upodapalo im sie przebywanie razem z
    domownikami.
    Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami istne
    pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

    Pzdr. Janek

  • 2. Data: 2016-11-13 15:48:52
    Temat: Re: Ptaki
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-13 15:28, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami
    > istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

    Zainstaluj kota.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2016-11-13 15:59:05
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Zgr wrote:

    > Zainstaluj kota.

    Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
    Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

  • 4. Data: 2016-11-13 19:04:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-13 15:59, Uzytkownik wrote:
    > Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
    > Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

    Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
    załatwił by w pół godziny. Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

  • 5. Data: 2016-11-13 19:19:15
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

    A ty jakąś masz?

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2016-11-13 19:53:52
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
    > załatwił by w pół godziny.

    No nie, to psy w kilka minut zalatwilyby" problem" z kotem - nie lubia sie.

    > Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

    A igly w jaki sposob?

  • 7. Data: 2016-11-13 20:00:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-13 19:53, Uzytkownik wrote:
    > A igly w jaki sposob?

    http://www.ochronaprzedptakami.com.pl/uploads/images
    /ecopic.JPG

    No przykręcasz do balustrady, desek czy co tam masz. Funkcjonalnośc
    balkonu spada, ale skoro nie chcesz zatrudnić kota to niewiele można
    poradzić...

    Widziałem mieszkanie w bloku gdzie założono siatkę na cały balkon. Była
    bardzo cienka i niewidoczna przez szybę ani z zewnątrz. Coś jak gdyby
    uplecione z żyłek wedkarskich. Wada ponoć taka że raz na tydzień wpadał
    na to ptak i wkręcał nogę. Gdzie to kupili to nie wiem. Dało radę z tym żyć.

  • 8. Data: 2016-11-13 20:28:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Uzytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami
    > istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

    Puszczać nagranie z odgłsem ostrzegawczym jakichś ptaków, tudzież
    drapieżnika, też ptaka. Wwywiesić kołnierz z lisa. Przed laty u
    rodziców, jak mama powiesiła taki kołnierz na balkonie, to żadna sikorka
    nie przyleciała na słoninkę :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2016-11-14 10:30:24
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 13.11.2016 o 15:28, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami
    > istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

    Zaraz zostaniesz pouczony, że ptaki sa pod ochroną i należy je kochać.
    Jeśli tej miłości nie czujesz to znaczy, że jesteś wieśniakiem...

    Sam mam problem z wronami i srokami które tłuką się po dachu i wyżerają
    jedzenie kurom. Jak jestem przy domu to je odstraszam ale jak pojade do
    pracy to robią co im sie podoba. Póki co nie znalazłem rozwiązania jak
    to towarzystwo przepędzić. Kota się nie boją...

  • 10. Data: 2016-11-14 13:55:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 10:30:06 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:
    > Póki co nie znalazłem rozwiązania jak
    > to towarzystwo przepędzić. Kota się nie boją...

    U rodziny na wschodzie na lokalnym cmentarzu mieli problem
    z wronami, zainstalowali takie rury podłączone do butli
    gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś czas
    leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez jakiś miesiąc,
    potem im przeszło :]

    L.