  • 1. Data: 2014-07-24 16:56:44
    Temat: Puszka instalacyjna okragla fi 140-150 mm do kamery CCTV
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Potrzebuję puszkę instalacyjną jak najbardziej płaską okrągłą średnicy 140-150 mm,
    puszkę umocuję natynkowo do ściany lub sufitu, a
    na tej puszcze umocuję kamerę CCTV (śruby mocujące kamerę pewnie dam przelotowo przez
    puszkę w ścianę).
    Nie chcę podkuwać tynku czy ściany na przyłącza kamery, z której wychodzi kilka
    kabelków z różnymi kostkami przyłączeniowymi.
    Puszka najlepiej metalowa, ale może być i plastikowa.
    Ewentualnie może być kwadratowa 140x140 mm, tyle że cienka 20-25 mm.
    Szukałem, i nie znalazłem.
    Jak szukać?

  • 2. Data: 2014-07-25 10:49:23
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-24 16:56, 666 pisze:
> [...]
    > Puszka najlepiej metalowa, ale może być i plastikowa.
    > Ewentualnie może być kwadratowa 140x140 mm, tyle że cienka 20-25 mm.

    Kupić kawałek blachy, nożyce do cięcia blachy i samemu zrobić - pewnie
    będzie to szybciej, niż szukanie i czekanie na dostawę, nie wspominając
    o koszcie. Dodatkowo będzie miała wtedy kształt i wymiary jakie chcesz.

  • 3. Data: 2014-07-29 11:06:09
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Odpada, gdyż musi być "elegancka" (na widoku będzie).
    Najlepsza byłaby okrągła podstawa od jakiejś innej kopułkowej kamery CCTV, tyle że
    można się zaszukać na śmierć (średnica,
    rozmieszczenie śrub).

    -----