  • 1. Data: 2014-07-20 17:17:54
    Temat: Puszkowy zawias meblowy
    Od: Marek <c...@d...pl>

    Czy są produkowane zawiasy puszkowe pozwalające na to aby przy
    drzwiczkach nakładanych, miały one (drzwi) szerokość taką samą
    jak szafka. Zależy mi na tym aby pomiędzy dwiema szafkami
    z lustrami naklejonymi na drzwiach uzyskać minimalną szczelinę.
    Obawiam się tego czy drzwi wykonane z płyty 18mm + grubość lustra
    będzie można swobodnie otwierać przy typowych zawiasach puszkowych.

    --
    dziękuję za pomoc
    Marek

  • 2. Data: 2014-07-20 17:53:24
    Temat: Re: Puszkowy zawias meblowy
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 17:17:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Czy są produkowane zawiasy puszkowe pozwalające na to aby przy
    > drzwiczkach nakładanych, miały one (drzwi) szerokość taką samą
    > jak szafka. Zależy mi na tym aby pomiędzy dwiema szafkami

    Zwykle blumy na to IMHO pozwalaja ale minimalna szczelina (powiedzmy 1mm)
    musi zostac bo to fizycznie nie do przeskoczenia zeby moglo byc 0mm (drzwiczki
    musialyby najpierw na cala swoja grubosc sie "wysunac" przed lico pozostalych
    frontow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-07-20 19:21:22
    Od: Marek <c...@d...pl>

    W dniu 2014-07-20 17:53, Adam pisze:
> [...]
    > musialyby najpierw na cala swoja grubosc sie "wysunac" przed lico pozostalych

    Rozumiem, że ten 1mm dotyczy jednej strony - czyli drzwi 2mm węższe od
    szafki. Pozwala na to zawias tylko firmy Blum czy inni producenci też
    takie mają?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2014-07-20 19:31:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 19:21:22 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Rozumiem, �e ten 1mm dotyczy jednej strony - czyli drzwi 2mm w�sze od
    > szafki.

    Tak - ale to oczywiscie zalezy IMHO od grubosci frontu - im grubszy
    tym szczelina bedzie musiala byc wieksza :)

    > Pozwala na to zawias tylko firmy Blum czy inni producenci teďż˝
    > takie majďż˝?

    Nie wiem - przypuszczam ze wiekszosc zawiasow porzadnych producentow otwiera
    sie wlasnie w taki sposob ze fronty nachodza w najmniejszym stopniu na
    fronty w szafkach obok.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.