  • 1. Data: 2018-09-30 22:03:09
    Temat: Pytanie o kompost
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Halo, halo
    Pytanie do fachowców

    Czy to dobry pomysł aby rozdrobnione resztki tuji mogły stanowić dobry
    surowiec na kompost lub być wykorzystywane do bezpośredniego
    wykorzystania do przekopywanej gleby? Zakwaszę zbyt mocno?
    Pozdrawiam

    Krasnal

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-09-30 23:04:35
    Temat: Re: Pytanie o kompost
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 22:03:11 UTC+2 użytkownik Krasnal napisał:
> [...]
    > surowiec na kompost lub być wykorzystywane do bezpośredniego
    > wykorzystania do przekopywanej gleby? Zakwaszę zbyt mocno?

    Tuje źle się kompostują
    A co do zakwaszania to ja igliwie z lasu właśnie zwożę żeby zakwasić glebę tam gdzie
    borówki mam