  • Data: 2019-12-15 21:32:43
    Temat: Re: Bezpiecznik 16A i prąd graniczny
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-12-2019 o 21:04, heby pisze:

    > Tam wszystko idzie na wymianę. Bezpiecznik mnie tylko zastanowił, bo sam
    > za chwile będę miał obwód z prądem blisko znamionowego i tamten przykład
    > wzbudził wątpliwość.

    Zmierz ile na prawdę pobiera ta nagrzewnica. Może po godzinie coś się w
    niej przełącza na większy pobór?
    S-ki powinny pracować z obciążeniem znamionowym nieskończenie długo.
    Wyłączenie powinno następować dopiero przy przeciążeniu o kilkanaście
    procent. Jeśli wyłącza się poniżej prądu znamionowego, to uszkodzona
    jest S-ka.
    Możliwe, że styk przewodu jest kiepski i tam się nagrzewa, co powoduje
    nagrzewanie obudowy S-ki i zadziałanie członu przeciążeniowego w środku.

    yabba