    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Biznes na fotowoltaice
    Date: Tue, 10 Dec 2019 20:01:40 +0100

    Lisciasty napisał:

    > Zależy gdzie. Hiszpańczyki chyba stosują jednoosiowe na farmach.
    > Kiedyś o tym czytałem, ma to jakąś szansę się opłacać, bo tam były
    > chyba takie trackery "hurtowe", czyli jeden siłownik targa na lince
    > ileś dziesiąt paneli.

    Mają, owszem, różne cuda na kiju. Ale pytanie było o co innego.
    Nie o jeden czy kilka paneli ustawianych gębą do słonka, tylko
    o *duże obszary* zastawione gęsto takimi wynalazkami. No więc
    nie tyle, że się nie opłaca, tylko się nie da. Ale nie każdy ma
    wyobraźnię (przestrzenną), więc podobne pytania (i odpowiedzi)
    powtarzają się często.

    Jarek

    --
    Wyobraźnia w takich razach