    Subject: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Wed, 9 Jan 2019 14:31:33 +0100

    W dniu 09.01.2019 o 12:55, l...@g...com pisze:
    > kierownika z odpowiednimi uprawnieniami. A Inspektoraty i inne instytucje zupełnie
    róznie podchodzą do podobnych i innych proceduralnycb problemów.

    Tu jest właśnie pogrzebany pies.
    Czy kierownik budowy domu jednorodzinnego musi mieć odpowiednie
    kwalifikacje czy wystarczą konstrukcyjne?
    On przecież do odbioru instalacji gazowych ma człowieka, który podpisze
    mu się pod protokółem odbioru, jako uprawniony.