  • 1. Data: 2021-07-20 13:56:41
    Temat: Re: Cieczka
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 13:52, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ly-kolejne-maila-dworczyka-chodzi-o-dymisje-lodzkieg
    o-kuratora/fk69e04,79cfc278

    > Chyba tylko ty pizdziak vel runt dziura w dupie ze swoimi klonami czekasz.
    Zaproponuje ci interes lepszy niż miałeś w niemieckim burdelu dla zasłużonych
    nazistów. Zrobię klatkę i cie będę w niej obwoził po jarmarkach. Ludzie będą płacili
    za możliwość obejrzenia kretyna w klatce. Za dodatkową opłatą będzie można rzucić
    niedużym kamieniem. 10% dochodu dla ciebie. Zgodz się dla dobra swojego ojca.
    Przestaniesz go kopać po jajach jak mogę do szczanie podnosi.

    W O N !

  • 2. Data: 2021-07-20 14:00:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 13:56:44 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Jedyny efekt po lobotomii jaka ci pizdziak vel runt dziura w dupie na niemiecką kasę
    chorych zrobili to zubożenie słownictwa.

  • 3. Data: 2021-07-20 14:13:23
    Od: cockerel <c...@k...prv>

> [...]
    > Jedyny efekt po lobotomii jaka ci pizdziak vel runt dziura w dupie na niemiecką
    kasę chorych zrobili to zubożenie słownictwa.

    od jak dawna sie leczysz?

    --
    cockerel

  • 4. Data: 2021-07-20 15:26:35
    Od: collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 20.07.2021 o 14:13, cockerel napisał:

    kasę chorych zrobili to zubożenie słownictwa.

    > od jak dawna sie leczysz?

    Co prawda Zenek zdołał wówczas ujść zygzakami, ale wciąż ma w uszach
    ten sznapskontralt koloraturowy na Limance: "mam cię na muszce!" Stąd
    bierze się jego dziwne zachowanie na Usenecie, bo z pożydowskiej rudery
    na Bałutach już nie wychodzi.

    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 5. Data: 2021-07-20 16:54:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 15:26:40 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Już się tak nie chwal żona. Wszyscy widzą że ma piersi stojace jak podłogę myje.

  • 6. Data: 2021-07-20 22:19:15
    Od: cockerel <c...@k...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 15:26, collie pisze:

> [...]
    > ten sznapskontralt koloraturowy na Limance: "mam cię na muszce!" Stąd
    > bierze się jego dziwne zachowanie na Usenecie, bo z pożydowskiej rudery

    czyzby nasz ptaszyna był obrzezany? ;-)

    --
    cockerel

    Wysłano z telefonu Samsung

  • 7. Data: 2021-07-20 22:19:25
    Od: cockerel <c...@k...prv>

    kasę chorych zrobili to zubożenie słownictwa.

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > Już się tak nie chwal żona. Wszyscy widzą że ma piersi stojace jak podłogę myje.

    za takie dowcipy kain zabił abla. jak długo sie już leczysz?

    --
    cockerel

    Wysłano z telefonu Samsung

  • 8. Data: 2021-07-21 13:35:46
    Od: collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 20.07.2021 o 22:19, cockerel napisał:

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > czyzby nasz ptaszyna był obrzezany? ;-)

    Niekoniecznie. Żydzi łódzcy przed wojną, prócz budowy dla siebie
    pałaców oraz okazałych willi i luksusowych kamienic przy Piotrkowskiej,
    budowali też kamienice na wynajem dla gojów, już nie takie luksusowe.
    Stąd się wzięło funkcjonujące nie tylko w przedwojennej Łodzi
    powiedzenie: "Wasze ulice, nasze kamienice". Te podłej jakości kamienice
    - bez łazienek, ze sraczem w podwórku - nie budowano już oczywiście przy
    Piotrkowskiej, ale tam, gdzie place były tanie. Tak powstała m.in.
    słynna do dziś ulica Limanowskiego na Bałutach - popularnie zwana
    Limanką. Sławna podobnie jak Stalowa na Pradze w Warszawie,
    z "elementu".

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    (przysłowie łódzkie)

  • 9. Data: 2021-07-21 17:03:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 21 lipca 2021 o 13:36:17 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    > słynna do dziś ulica Limanowskiego na Bałutach - popularnie zwana
    > Limanką. Sławna podobnie jak Stalowa na Pradze w Warszawie,

    Napisz gdzie poznałeś żonę. Zdjęcie dałeś.