    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawe elewacje/modernizacje domu typu klocek
    Date: Mon, 16 Oct 2017 10:20:50 +0200

    W dniu 2017-10-14 o 00:10, gobo pisze:
    > Hej,
    > Przerabialem ten sam temat z kostka. Szukalem pomyslow na przebudowe, na
    > remont itp. Zrobilem na koncu audyt termowizyjny domu po ociepleniu -
    > balkony, dach itp skutecznie wysysaly cieplo z budynku. Ostatecznie
    > kupilem dzialke budowlana, rok sprzedawalem budynek i miesiac temu
    > ostatecznie go sprzedalem. Ze wzgledu na ograniczenia budowlane,
    > konstrukcyjne i tak bym go nie przebudowal jak chcialem i tak. Szkoda
    > energii i czasu. Moja kostka miala na dodatek dobudowke - za duzy dom
    > dla jednej rodziny...
> [...]

    Ja mam akurat kostkę, ale trochę unowocześnioną jako, że poprzedni
    właściciele uzdatniali ją do użytku na przełomie lat 90./2000.
    Balkonów brak, różnych dziwnych wystających elementów brak, piwnicy
    brak, nowocześnie większe niż zwykle w takich domach okna, bezpośrednie
    wyjście do ogrodu z salonu itp. Niemalże idealny sześcian. Po ociepleniu
    termowizja pokazała, że jest całkiem nieźle, co zresztą widać też po
    rachunkach za ogrzewanie.
    Tyle, że póki co mam jedynie ocieplenie z siatką, klejem i zagruntowane,
    a powoli myślę o dokończeniu elewacji i stąd rozkminy, jak względnie
    atrakcyjnie ten dom wykończyć.
    Na google większość tych modernizacji, to totalne przebudowy zwykle z
    wymianą okien, drzwi, a czasem i zmianą ścian włącznie. A mi chodzi o
    prosty pomysł na elewację, jej wzory/malowania/itp.

    Pzdr
    --
    /__/_* /