  • 1. Data: 2017-11-07 17:41:33
    Temat: Re: Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 29 czerwca 2007 15:53:20 UTC+2 użytkownik Michal Raczko napisał:
    > Witam,
    >
    > mam maly problem z zamkiem do drzwi. Ciezko jest wlozyc klucz. Jak juz
    > klucz siedzi w zamku, to dziala on bez zarzutu, natomiast podczas
    > wkladania klucza tak jakby musial on przebijac sie przez zebatki,
    > doukladac je zeby mogl sie wpasowac. Jak myslicie? Pomoze nasmarowanie
    > zamka? Czym smarowac? Chcialem WD40, ale slyszalem kiedys, zeby nim
    > zamkow nie smarowac. Nie pamietam niestety dokladnie dlaczego.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    > Michal Raczko
    Witam
    pył z grafitu działa cuda,,myślałam ,że zamek do wymiany po tym jak syn potraktował
    WD40 ,DZIĘKI ZA RADĘ
    MARIA

  • 2. Data: 2017-11-13 21:36:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 17:41, m...@o...pl pisze:

    > Witam
    > pył z grafitu działa cuda,,myślałam ,że zamek do wymiany po tym jak syn potraktował
    WD40 ,DZIĘKI ZA RADĘ
    > MARIA

    Ciekawe, czy zamek po 10 latach dalej nie nasmarowany?
    Ale odpowiadając na problem można najpierw przemyć zamek sprajem do
    czyszczenia styków np. KONTAKT CI.

  • 3. Data: 2017-11-14 03:15:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Temat z zacinajacym sie zamkiem jest uniwersalny. Nie widze nic strasznego w
    odkopaniu starego ale aktualnego tematu.