  • 1. Data: 2017-11-07 18:07:54
    Temat: Re: Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2007 16:58:08 UTC+2 użytkownik Rysiek G. napisał:

    > Wszystiego najlepszego - na oleju osadza się kurz, bardziej i bardziej,
    > łączy w grudy, a potem zamek do wymiany. ZAMKA NICZYM NIE
    > SMARUJEMY.

    Proszę, nie mów o tym mojej wkładce LOB w mojej bramie, którą smarowałam już
    dwukrotnie WD40...
    Nie mów o tym mojej wkładce ABUS w furtce, która smarowałam 4 lata temu...
    Nie mów o tym zamkom w mojej Fabii, które smaruję przed każda zimą od 2011 roku...
    Nie mów o tym zamkom w mojej Yaris, które smarowałam przed ostatnia zimą preparatem
    WURTH...

    Nie mów im o tym, bo jak się dowiedzą, to przestaną działać.

    Majka