  • 1. Data: 2017-11-07 18:11:10
    Temat: Re: Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2007 16:58:08 UTC+2 użytkownik Rysiek G. napisał:

    > Wszystiego najlepszego - na oleju osadza się kurz, bardziej i bardziej,
    > łączy w grudy, a potem zamek do wymiany. ZAMKA NICZYM NIE
    > SMARUJEMY.

    Ah, zapomniałabym o kłódce od szopy, i kłódkach spinających meble w ogrodzie zimą -
    one zostały potraktowane olejkiem silikonowym i WD40.
    One też mogłyby się obrazić, że nie wiedziały o tym, że nasmarowane powinny były już
    dawno przestać działać.

    Majka

  • 2. Data: 2017-11-07 19:19:12
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 07.11.2017 o 18:11, Majka pisze:

> [...]
    one zostały potraktowane olejkiem silikonowym i WD40.
    > One też mogłyby się obrazić, że nie wiedziały o tym, że nasmarowane powinny były

    1. Ostatnie 10 lat przeleżałaś w zamrażarce?
    2. Zamków nie smaruje się olejami, pył grafitowy jest OK - twoje
    fantasmagorie nic tu nie zmienią.
    3. Zarabiasz na wymianie zamków?

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2017-11-11 13:02:47
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-07 19:19, Kaczin wrote:
    > 1. Ostatnie 10 lat przeleżałaś w zamrażarce?
    > 2. Zamków nie smaruje się olejami, pył grafitowy jest OK - twoje
    > fantasmagorie nic tu nie zmienią.

    ja smaruje silikonowym i nie mam problemow, jakies 35-40 klodek i zamkow

  • 4. Data: 2017-11-11 15:38:18
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.11.2017 o 13:02, m4rkiz pisze:

    > ja smaruje silikonowym i nie mam problemow, jakies 35-40 klodek i zamkow

    To będziesz miał.

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2017-11-12 10:34:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-11 15:38, Kaczin wrote:
    > To będziesz miał.

    nie objawily w zadnym zamku przez ostatnie nascie lat wiec raczej nie
    bede wstrzymywal oddechu