    From: marrgol <m...@a...invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czym oczyścić klejący się plastyk?
    Date: Fri, 1 Sep 2017 23:19:44 +0200

    On 2017-09-01 at 15:05, User wrote:
    > Plastykowa obudowa mojej nawigacji się "klei".
    > Jest ona czarna., trochę miękka, matowa.
    > Jest to bardzo nieprzyjemne.
    > Czym można by to oczyścić?

    Obudowa jest prawdopodobnie gumowana i ta guma po prostu się rozkłada
    - czas, temperatura i różne latające w powietrzu świństwa robią swoje.
    Spróbuj przetrzeć alkoholem izopropylowym, ale licz się z tym, że nawet
    jeśli pomoże, to ta obudowa już śliczna nie będzie - mogą zmyć się
    napisy i w ogóle cała ta matowa warstwa, o ile to tylko warstwa.
    Jeśli ten plastik ma tę ,,gumę" w składzie, w całej objętości, to efekt
    będzie krótkotrwały i po niedługim czasie obudowa znów będzie lepka.

    --
    mrg