  • 1. Data: 2021-07-20 13:50:21
    Temat: Re: Darmowe lekcje niemieckiego
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 13:36, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    je-materialy-wiadomosci-tvp-darmowe-lekcje-niemiecki
    ego.html

    > Ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie byłeś tym scierwem co wymieniłeś. Ty nim
    cały czas jesteś. I nawet jak byś przestał kopać ojca po jajach jak nogę do szczanie
    podnosi to i tak scierwem pozostaniesz.

    masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

    --
    Runt

  • 2. Data: 2021-07-20 13:58:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 13:50:24 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Napisz pizdziak vel runt dziura w dupie jak po darmowych lekcjach niemieckiego o mało
    co nie udusiles się na egzamnie ustnym. Albo może lepiej pisz.