    Date: Tue, 21 Aug 2018 23:15:38 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do Zenka - fotele kinowe

    W dniu 21.08.2018 21:23, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Skąd w Was panowie Myjk i collie tyle bezinteresownej złośliwości? - jakieś
    > kompleksy? problemy w pracy/życiu prywatnym? - to wszystko trzeba rozwiązywać w
    > odpowiednich poradniach, grupa Wam nie pomoże...

    A co Ty, chłopie, taki przewrażliwiony, że byle podśmiechujki -
    - i to bez konotacji personalnych - na temat blokowego kina domowego
    odbierasz tak emocjonalnie? Ten projekcyjny terkot tak na Ciebie
    wpływa, że od razu podśmiechujkarzy wysyłasz do poradni? Ja mimo
    tego nie wyślę Cię do specjalisty, bo wuj mnie obchodzi Twój stan
    paranormalny. Włącz tryb eco, ponoć wtedy nic nie słychać. I nie
    widać.