    From: adam <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elewacja, ocieplanie a temperatury powietrza
    Date: Thu, 3 Oct 2019 21:47:48 +0200

    W dniu 2019-10-03 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > ok dziekuje za uspokojenie. :)

    Przerabiałem i ja ten temat, ekipa się opóźniała i kładła późną
    jesienią. Zastanawiałem się dlaczego nie można kłaść przy ujemnych
    temperaturach, skoro beton można lać chyba nawet przy -10.
    No i wyszło, że betonu jest gruba warstwa, a kleju cienka, i nie ma
    takich dodatków, które zabezpieczyłyby przed przemarzaniem.