    Subject: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sat, 5 Jan 2019 13:00:24 +0100

    W dniu 2019-01-05 o 10:21, Marek pisze:
    > Nawiązując do tragedi w Koszalinie czy takie obiekty, bądź co bądź,
    > publiczne mogą nie mieć swobodnego wyjścia ewakuacyjnego  otwieranego od
    > wewnątrz (co jest wbrew zasadom zabawy)?

    Nawet niepubliczne muszą mieć drogi i wyjścia ewakuacyjne.

    > Bo chyba otwieranie awaryjne od zewnatrz  się nie liczy jako bezpieczne?

    A to już zależy co i gdzie, ale na takie obiekty/pomieszczenia zamykane
    od zewnątrz są specjalne przepisy i procedury.

    > Z tego co wiem w niektórych obiektach nawet są odbierane telefony od
    > graczy by nie mogli z nich korzystać podczas zabawy.

    Jak powiesz człowiekowi: "daj mi swoją komórę a ja sobie w niej
    pogrzebię", to każdy będzie oburzony, a tu jeszcze leszcze za to płacą.;)
    Nawet do wczoraj nie rozumiałem fascynacji tymi "rumami" i uważałem, że
    trzeba mieć nieźle nasrane we łbie żeby płacić za to, żeby się dać
    zamknąć. Od wczoraj wiem, że intuicja mnie nie zawiodła.