    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Date: Sat, 5 Jan 2019 15:30:33 +0100

    W dniu 05.01.2019 o 10:21, Marek pisze:
    > Nawiązując do tragedi w Koszalinie czy takie obiekty, bądź co bądź,
    > publiczne mogą nie mieć swobodnego wyjścia ewakuacyjnego  otwieranego od
    > wewnątrz (co jest wbrew zasadom zabawy)?
    nie.... Kiedyś brałem udział w rajdach, których celem było
    "orientowanie" się w przestrzeni bez mapy. każdy uczestnik, w zamkniętej
    kopercie, dostawał mapę i wskazówki jak dotrzeć do cywilizacji, jak
    wezwać pomoc. Otwarcie koperty - dyskwalifikacja. W przedmiotowym
    przypadku wystarczy zrobić 2 wyjścia w tym jedno ewakuacyjne.
    skorzystasz - przegrałeś, ale żyjesz. To nie muszą być nawet prawdziwe
    drzwi - małe okienko przez które można wypełznąć, ewentualnie wezwać pomoc.
    ToMasz