  • Data: 2019-12-13 10:45:25
    Temat: Re: Falownik i bilans mocy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 13 Dec 2019 01:09:19 -0800 (PST), Lisciasty

    > Daj spokój. W miarę możliwości równomierne obciążanie faz (w czym pomaga np.
    > pompa ciepła czy inne trójfazowe odbiorniki) i tyle. Jak będziesz kombinował
    > to pewnie kilka % zaoszczędzisz ale kosztem czasu i środków.
    > Jak brakuje energii to lepiej ten czas i kasę poświęcić na wrzucenie kilku
    > paneli więcej na dach i po kompocie. Nie ma co komplikować prostych spraw ;)

    No chyba że ktoś, jak ja, chce mieć UPSa na cały dom. ;)

    W ogóle to się okazało ostatnio, że moje baterie w Outlanderze PHEV
    TEORETYCZNIE podpadają już pod wymianę (tj. "oficjalnie" mają już 71%
    wyjściowej pojemności -- poniżej 70% wymieniają na nowe, ale faktycznie
    mają >95% tylko soft samochodu twierdzi uparcie że mają 71%) i pewnie nie
    dalej jak za rok będę wnioskować o wymianę. Będę wnioskować żeby mi
    odsprzedali te "zepsute" baterie -- mają 12 kWh czyli tyle co w TPW2. Do
    tego jakiś falownik mocny i jazda. :P

    --
    Pozdor
    Myjk