  • Data: 2020-02-22 07:24:15
    Temat: Re: Fotowoltaika cd pytań :)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 17:59:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Poza tym z tego co czytałem i co pisaliscie nie byłoby to optymalne. Duzo
    > lepiej panele pod katem 15??? stopni do słonca.

    Trzeba by zobaczyć jakieś fotki z tego miejsca. Ale 15 stopni
    to na pewno lepiej niż 90 ;)

    > Natomiast co do stelarzy w formie trójkątów - dokładnie cos takiego
    > przyszło mi do głowy.

    Są takie ale do montażu na płaskim. Nie wiem jakby się to zachowało
    przyśrubowane do ściany, ale chyba ma to jakąś szansę zadziałania :>

    > To tylko taki pomysł ze jak juz robic instalacje to moze coś wiekszego.
    > Własciwie bardziej ciekawośc niz realny pomysł.
    > Sasiadka oczywiście ma przyłącze ale moze chciałaby kupowac ode mnie
    > zamiast od energetyki :)

    A jak chcesz zmusić prund, żeby płynął do sąsiadki a nie od sąsiadki?

    L.