  • Data: 2020-02-22 21:41:19
    Temat: Re: Fotowoltaika cd pytań :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Moje ząłozenie jest takie - dogaduje sie ze sasiadka bierze prad ode
    > mnie i rezygnuje z pradu z elektrowni (nie wiem nawet czy tak mozna)

    Można, ale wcześniej trzeba wystąpić o koncesję na handel energią.
    Mnie ten problem dotknął w garażu. Garaż spółdzielczo-mieszkaniowy,
    własnościowy. W nim licznik energii wykazujący roczne zużycie jakoś
    tak na poziomiie 1 kWh. Ponadto comiesięczna opłata abonamentowa, bo
    to na umowę z zakładem energetycznym. Logika podpowiada, że mógłby
    być jeden licznik na cały kompleks garażowy, a do tego podliczniki
    do każdego boksu (niektórzy mogą coś dłubać w tych garażach, więc
    zużycie już całkiem konkretne) do rozliczeń ze spółdzielnią. Ale
    podobno tak się nie da -- z powodu jak na wstępie.

    Jarek

    --
    Nie da ci ojciec, nie da ci matka,
    tego co może dać ci sąsiadka.