  • 1. Data: 2019-06-06 15:53:11
    Temat: Re: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Od: o...@g...com

    Dzieki za podpowiedz- myslałem też czy tak można ale nie miałem pewnosci czy tak sie
    uda. Żaden fachowiec nie chce sie podjąc tak malego zlecenia w sezonie,więc trzeba
    prubowac samemu. Gożej z tą smolą. miejscami papa -gladko odchodzi-miejscami sama
    smoła niemal przyspawana do betonu. Poprzedni wlasciciel odizolowal styro od smoly
    folią-nie budowlana-raczej ogrodniczą- nic nie zjadlo styropianu.Bardzo nieruwno,
    miejscami wylewka byla w powitrzu o miejscowej grubosci wylewki przez styropian
    stojący na sztorc nie wspomne. Ile sie uda oczyszcze, wyruwnam mocnym cementem
    -wyschnie ,konkretna folia . po wyruwnaniu zostaje 7cm do dyspozycji + 1,5 na plytke

  • 2. Data: 2019-06-06 18:02:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 15:53, o...@g...com pisze:
> [...]
    smoly folią-nie budowlana-raczej ogrodniczą- nic nie zjadlo styropianu.
    Bo folia izoluje, możesz też jak oczyszcisz strop pomalować go folią w
    płynie jak do łazienek, w ten sposób odetniesz smołę od styropianu albo
    użyć droższego xps-a tylko nie wiem czy dostaniesz tak cienki, wyrównać
    wylewką samopoziomującą, potem styropian folia do podłogówek alu,
    wężownice przyklipsowane do styro, siatka do wylewek i właściwa wylewka,
    pamiętaj o napełnieniu rurek wodą i żeby były pod ciśnienie przy zalewaniu.
    --
    Janusz