  • 1. Data: 2019-06-18 20:56:10
    Temat: Re: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Od: o...@g...com

    Po oczyszczeniu smoły i cienkiej warstwie samopoziomującej zyskałem dodatkowy 1 cm ,
    jednak zastanawiam się nad kolejnym problemem. Mieszacz i rozdz. do ogrz. będzie
    niżej, bo w kuchni niema na to miejsca, więc jest ryzyko zapowietrzenia.Planuje
    jedną nitkę za meblami, więc trójnik zaprasowany- małe odejście i ukryty <może za
    zlewem> odpowietrznik. jeśli za meblami, może zrobić małą rewizje i nie zalewać go
    betonem

  • 2. Data: 2019-06-19 15:12:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 20:56, o...@g...com pisze:
> [...]
    zlewem> odpowietrznik. jeśli za meblami, może zrobić małą rewizje i nie zalewać go

    Zły pomysł, nie odpowietrzysz pętli tak, rozdzielacz musi być wyżej a
    pętle ułozone równo bez fal góra dół, trójnik jak już to daj do ściany,
    jak zacznie cieknąć to będzie widać i łatwiej wymienić niż rozkuwać podłogę.

    --
    Janusz