  • 1. Data: 2019-07-04 18:03:04
    Temat: Re: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Od: o...@g...com

    Panie Januszu
    dzięki ze z doświadczeniem ruszył pan mi z odsieczą. Ogrzewanie działa- test przed
    zalaniem wypadł pomyślnie . Mała skrzynka na rozdzielacz i ok. na jednym
    odpowietrzniku byłaby lipa. Kotwy -mimo że musiałem skrócić- w XPSie trzymają jak
    gwóżdz w desce. Więc niech sobie schnie- płytki końcem wakacji...

  • 2. Data: 2019-07-05 20:01:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 18:03, o...@g...com pisze:
> [...]
    gwóżdz w desce. Więc niech sobie schnie- płytki końcem wakacji...

    No to fajnie, cieszę się że pomogłem.

    --
    Janusz