    From: GreDi <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Huśtawka Ogrodowa (Nie Tylko dla Dziecka) - DIY
    Date: Tue, 12 Mar 2019 11:03:13 +0100

    On 12.03.2019 09:40, abomito wrote:
    > Witam
    > Znacznie lepsze i bezpieczniejsze są huśtawki ze słupkami podwójnymi w kształcie
    litery X lub A . Takie nawet nie muszą być wkopywane, jeśli mają poprzeczkę poziomą
    blisko gruntu.Ale są dużo droższe.
    > Ale jak się dzieciak połamie, to dorosłego nic nie boli.Przeważnie.

    Też takie miałem odczucie. Ale 9x9 to dosyć grupo.
    Mnie trochę bolą skosy, bo chciał bym zachować 2,5m, żeby było kawałek
    wahadła. Zobaczę czy w lokalnych składach mają 9x9x400 W tedy mogę
    pochylić na 2.5m. Taki skos będzie OK?

    --
    GreDi