    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak rozebrać taką czujkę
    Date: Wed, 2 Jan 2019 13:48:48 +0100

    On 02/01/2019 13:27, Roman Rogóż wrote:
    > widać wyraźnie linię podziału pokrywy i podstawki, a na ostatnim zdjęciu
    > od spodu jakiś plastikowe "przekrętło" z nacięciem na śrubokręt i to
    > chyba nawet w pozycji "otwartej kłódki"

    Kręciłem już tym. Poza wyraźnym oporem i zakresem obrotu 90 stopni (da
    się ustawić w kierunku symbolu otwartej kłódki) nic się nie dzieje.
    Pokrywa sprawia wrażenie zalepionej na amen, trzeszczy ale nie puszcza.

    Być może trzeba przekręcić solidniej, ale nie chcę czegoś urwać bo
    uzywanie umiarkowanej siły nic w tej chwili nie dało.