  • Data: 2009-04-12 21:45:53
    Temat: Re: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
    Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.ceneo.pl/914737
    > http://sklep.pilartech.pl/index.php?option=com_virtu
    emart&page=shop.browse&category_id=62&Itemid=26
    1

    > W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

    Dawna ręczna szczotka "Kaśka" nazywa się teraz "Jasia". Kosztuje ok.50 zł.
    Poszukaj na Google albo na Allegro - na przyklad:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=Ka%C5%9Bka&c
    ategory=9301&description=1&from_showcat=1&country=1&
    order=p
    lub krócej:
    http://tinyurl.com/cm4arq

    JBP